19.01.2022

Havas Creative’i loovtiimi juhivad pika kogemusega Toomas Verrev ja Janar Saaron

Agentuuris Havas Creative võtsid loovjuhitoolidel kohad sisse kaks säravat tähte: Toomas Verrev ja Janar Saaron. „Mul on hea meel, et Janar ja Toomas veavad nüüdsest Havas Creative loovmeeskonda,“ rõõmustab Havas Creative tegevjuht Nele Laev. 

Havasi loovjuhid Janar Saaron (vasakul) ja Toomas Verrev.

Janar Saaron on hariduselt filmikunstnik ja ning Havasis töötanud tegelikult viimased kuus aastat. Nüüd võttis ta enda kanda loovjuhi rolli. Havasis töötamise juures meeldib Janarile enim, et tegemist on rahvusvahelise agentuuriga, millel on võimalus ära katta klientide kõige pööraseimadki soovid. „Me ei löö risti ette ühegi projekti ega kampaania ees, ei pumpa trimmi ainult ühte reklaamilihast, vaid oleme universaalselt heas vormis!“

Toomas Verrev on töötanud agentuurides juba 20 aastat, seejuures teinud mõned jänesehaagid ka klientide juurde – nende hulgas on olnud nii üle-baltilise haardega kui Eesti suurettevõtteid. Riiulil ilutseb palju auhindu ning madistanud on ta mitmete tuntud brändidega – McDonald’s, Tele2, Postimees…

Nüüd on Toomase teekond teda Havasi toonud. Uuelt väljakutselt ootab ta lisaks tulevastele suurtele tegudele ka meeskonna kokkukasvamist. „Üksi häid lahendusi ei tehta,“ rõhutab Verrev, et lisaks muule ootab ta ka case study’dega tegelemist, mis edaspidi konkurssidel edu tagavad.

Saaroni sõnul peab tema enim lugu nendest reklaamidest, mis on rahva seas iseseisvalt levima hakanud: „Näiteks Red Bull hitXpressi raames loodud suvehitt, rahvusvahelist kajastust saanud Metabo teleklipp või siis esimese koroonalaine ajal toimunud ainuke kohalik spordivõistlus Jätsiralli.“

Nele Laev kinnitab, et koos moodustavad Janar ja Toomas tugeva tiimi ning täiendavad üksteist. „Sellise tandemiga sünnivad klientidele parimad lahendused,“ ütleb Laev.

„Üks-kaks, dopamiinilaks,“ on Saaroni igapäevane juhtmõte. „Ajal, kus uksest ja aknast pressivad sisse hallid uudised, võiks just reklaam olla see, mis inimeste närtsinud meeltele lahutust pakub.“ Verrev ergutab omalt poolt: „Rokenroll ja paneme power’iga tulevikku!“

Toimetas Kaarel Täll, TULI

Havas Media on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 87 liiget.

Kõik uudised