Uudised
CANNES’I TRENDID | Vaata, kuidas kaasata kampaaniatesse erinevaid kogukondi
Viieosalise sarja viimases artiklis toome välja viienda trendi, mis peaks kõnetama igaüht, sest räägib kõikide inimeste kaasamisest. Cannes Lionsi võitjate seas oli näha, et paljud organisatsioonid on muutmas maailma kaasavamaks ning ligipääsetavamaks.
INTERVJUU | Andreas Kaju META ja Rud Pederseni ühinemisest: saame uueks arenguetapiks energiat ja inspiratsiooni
Eile sai avalikuks, et Euroopa suurim avalike suhete ja kommunikatsiooniettevõte Rud Pedersen Group omandas osaluse Meta Advisory Group’is (META). Tehingu käigus ühinesid hinnatud PR-agentuur META ning Rud Pedersen Eesti. META kaasasutaja ning ühinenud ettevõtte juhtivpartner Andreas Kaju avas põgusas intervjuus tehingu tausta.
Turundajate võim, 35 000 väikest otsust ja brändide tühjad lubadused ehk Making Sense’i konverentsi kõige põnevamad jutupunktid
Novembri alguses toimus Erinevate Tubade Klubis efektiivsele ja jätkusuutlikule turundusele keskendunud konverents Making Sense. Teeme TULI selle kuu ühest tippsündmusest väikese kokkuvõtte.
TULIUUS LIIGE | Disney Baltikumi turundusjuht Sille Ruus: raskel ajal võidab see, kel on rohkem pakkuda ja selles osas on Disney+ eelisseisus
Miki Hiir on nüüd TULI liige! Mitte päris, aga põhimõtteliselt. TULI värske liikme The Walt Disney Company Baltikumi turundusjuht Sille Ruus räägib intervjuus, kuidas on startinud juunis Eestisse jõudnud Disney+ ning mis voogedastuse maailmas üldse toimub.
TULI TASKUHÄÄLING | Priit Liiv: “Olime esimesed, kes Barack Obamaga kokkuleppele said, aga teadsime, et taustal oli läbirääkijaid veel – oli ajaga võidujooks, kes saab enne esinemise välja kuulutada.”
Külas on Põhjamaade ja maailma ühe silmapaistvaima juhtimis- ning ärikonverentsi Nordic Business Forum partner ja tegevjuht Priit Liiv. Ta avab tänaseks üle kümnendi kvaliteetseid elamusi ja maailmakuulsaid esinejaid pakkunud konverentsi korraldamise tagamaid ning edasisi plaane.
CANNES’I TRENDID | Tutvu töödega, kus tehnoloogia toetab loomingulisi lahendusi
Tehnoloogial on väga oluline roll loominguliste kontseptsioonide teostusel – Cannes’i festivali raportis väljatoodud neljas trend on “Tech In Service to The Idea”.
Žürii tõi paljude tööde puhul välja, kuidas tehnoloogia muutis kogemuse märgatavalt paremaks ja toetas loomingulisi ideid. Võtame näiteks tehnoloogia, mis võimaldas McEnroe vs McEnroe puhul tennisist John McEnroe’l iseenda avatari vastu tennist mängida.
Tabasco pälvis maailmakuulsal Epical kaks nominatsiooni
Selgunud on Epica Awards 2022 nominendid. Eestist ainsana pääses maailma ühel kõige prestiižsemal loovuskonkursil finaali reklaamiagentuuri Tabasco töö “Verised näpujäljed” ja seda koguni kahes kategoorias.
Eesti Hematoloogide Seltsi tellitud reklaami leiab nii “meediainnovatsioon – traditsiooniline meedia” kui ka “erioskused: trükimeedia” shortlistist.
10 sammu, kuidas luua ärisõidukitele kleebisreklaami
Gerry Konnov – raamatu “Poetry in Motion” autor, reklaamitootja, turundajate ja disainerite koolitaja jagab oma pikaajalisest praktikast mõtteid, millele autokleebise reklaami puhul enim tähelepanu pöörata ning kuidas toimub sõidukireklaami disainlahenduse loomine.
Eesti Teadusagentuur kutsub osalema puiduteemalisel häkatonil Garage48 “Future of Wood: Rebuild Ukraine!“
Eesti Teadusagentuur kutsub kõiki huvilisi osalema põneval ning premeeritud kahepäevasel üritusel, kus lähenetakse metsanduse, arhitektuuri ja puidu töötlemise väljakutsetele häkatoni vormis.
Üritus on inglise keeles ja toimub 25.-27. november Tallinnas, EKA töötubades.
NAPA Baltic 2022 konkursilt tõid võidu koju Bond ja Ööloom
Parimad disainitööd valitakse igal aastal Baltic Packaging Design Awards auhinnagalal. Žürii valis 18. novembril välja 65 finaalitööd kümnes erinevas kategoorias, kes võistlesid omakorda auhindade nimel. Kaheksandat korda toimuvale konkursile esitasid võistlustööd peale Balti riikide ka disainerid Rootsist, Poolast ja Ukrainast.
Eestist tõid võidu koju Bond ja Ööloom x Good Bits Studio, kes noppisid sel aastal ka loovusfestivalilt Kuldmuna esikohad.
CANNES’I TRENDID | Vaata südametunnistusega tehtud meisterlikke töid
Cannes’i loovfestivali raportis väljatoodud kolmas trend on “Craft With A Conscience”, mis keskendub südametunnistusega tehtud loomingule ja meisterlikkusele.
Jõuline loominguline väljendus tõmbab tähelepanu ja toob tulemusi. Noakuriteod, tüdrukute enesehinnang, sõnavabadus, loomkatsed – nendel teemadel on räägitud aastakümneid, kuid uued meisterlikud tehnikad, mida selle aasta võidutööd kasutasid, kaasasid edukalt publiku ja panid asjad liikuma.