Uudised
Seekordsed jõulud tulevad teistmoodi. Kuidas kasvatada meie kõigi turvatunnet?
Sel aastal on turvalisus inimestele olulisem kui eales varem ning on selge, et üks ettevõte ei suuda lahendada kõiki füüsilise maailma probleeme, peatada agressioone või takistada viiruseid. Küll aga saab Telia kasutada enda liidripositsiooni inimeste julgustamiseks ja turvatunde tekitamiseks digiruumis.
Kuidas oma reklaamiga Vene propagandalehti vältida ja mida teha, kui sa peaks sinna ikkagi sattuma
Ikka ja jälle kuuleb sellest, kuidas mõnda ettevõtet reklaamitakse Venemaa propagandasaitidel, viimati ületasid uudiskünnise sellistele lehtedele jõudnud riigiasutused. Meediaagentuuri MediaCom Estonia digitaalmeedia osakond selgitas, miks mõned reklaamid satuvad kohtadesse, kus nad ei peaks olema ning mida teha, et selliseid olukordi vältida.
5 LinkedIni kasutamise viga, mida teeb suur osa inimestest
Värbajate ning uute tööalaste väljakutsete otsijate jaoks on LinkedIn juba pikalt tuntud platvorm, ent viimastel aastal kogub sotsiaalvõrgustik suuremat populaarsust ka äriinimeste seas, kes soovivad tõsta oma usaldusväärsust, kujundada persoonibrändi ning oma valdkonna ideid teistega jagada. Järjest kasvav sisu toob aga teravamalt nähtavale ka tüüpilised eksimused.
Millised on kõige levinumad vead LinkedIni sisuloomes ja kuidas neid vältida, selgitab META Advisory turunduskommunikatsiooni tiimi liige Lily Mägi.
Milestone Events ja Jolos pääsesid rahvusvahelisel tippkonkursil finaali
BEA World Festival on suurim ja tuntuim üritusturunduse sektori auhindamisüritus, mis pakub kõigile osalejatele võimalust näha peamiselt Euroopa ja maailma paremaid üritusi ja projekte, luua valdkonnasiseseid suhtlusvõrgustikke, õppida uusi äristrateegiaid ja suundumusi inspireerivate ettekannete ja tehniliste töötubade kaudu.
Eesti agentuurid – Jolos ja Milestone Events – pääsesid mainekal konkursil finaali. Suhtlesime sel teemal Maris Altsoo (Milestone Events), Martin Rauami (Jolos) ning Melissa Mühlbergiga (Jolos).
INTERVJUU | PR-konsultant Andres Vaher Katari MMist: kui oled ninapidi kraavis, ei saa tervele maailmale kuulutada, et sa pole kraavis
Andres Vaher (47) kirjutas 27 aastat järjest spordist, elas ühest võistlusest teiseni, kalpsas ühest higisest saalist teise. Viimased paar aastat on ta töötanud PR-konsultandina kommunikatsioonibüroos Dalton. Meile rääkis ta oma uuest elust, Heiki Nabist ja otseloomulikult eile alanud jalgpalli MMist.
TULImusta võidutööd | Andmekasutuse kategoorias oli parim projekt, mis muutis Norra hasartmängu vastutustundlikumaks
Tutvume TULImusta viimase kategooria – andmekasutuse – võidutöödega. Selles kategoorias hinnatakse, kuidas tulenevalt andmeanalüüsist ja/või tarbija insight’idest on saavutatud edukad tulemused vastavalt seatud eesmärkidele. Siia alla sobivad kõik turunduslikud projektid, kus on saavutatud edu või tehtud midagi teisiti tänu andmetest saadud infole.
INTERVJUU | Madis Ots: kas sina oled juba taara usku?
Eesti üks (au)hinnatumaid loovjuhte, karikaturist, reklaamiekspert, agentuuri Salama üks asutajatest ja nagu hiljutisest Rock FM-i saatest selgus, ka „kapirokkar“ Madis Ots jagab mõtteid viimastel aastatel tähelepanu alla sattunud turundustegudest.
Kus peitub ostupühade müügipotentsiaali tegelik püha graal?
Saabuv soodustuste ralli on seni olnud ettevõtetele üks magusamaid müügiaegu. Kuidas aga saabuvatele ostupühadele vastu minna olukorras, kus tarbija on viimase kümnendi hinnatundlikuim ning kus peitub tegelik müügiperioodi kullapada, rääkis Httpooli Meta Baltikumi haridusjuht Aljona Kozlova.
CANNES’I TRENDID | Näited, kuidas kasutada loovust maailmaprobleemide lahendamiseks
Teises Cannes’i loovusfestivali peamistele tähelepanekutele keskenduva minisarja artiklis võtame fookusesse “Scalable Solutions”.
Selle aasta tugevaimate tööde ühisnimetajaks oli suur mõju. Žürii imetles töid, mis ei pakkunud probleemile ainult lahendust, vaid astusid sammu kaugemale. Näiteks ei jätnud lahenduse võtit enda kätte, vaid tegid selle kõigile kättesaadavaks.
TULImusta võidutööd | Tutvu parimate tulemusturunduse kategooria töödega
TULImusta kolmas kategooria on tulemusturundus ning selles kategoorias tunnustatakse projekte/lahendusi, mille käigus on saavutatud äri seisukohalt märkimisväärne kasv müüginumbrites, külastajate arvus, turuosas, täiendavas tulus jne. Tulemus/muutus peab olema numbritega tõestatav ja üheselt mõistetav. Tutvu tulemusturunduse kategooria võidutöödega!