Uudised
MINDSHARE 25 | Tegevjuht Maarja Kaalep: ärge unustage brändi emotsionaalset poolt ja pöörake tähelepanu sellele, mis on numbrite taga
Robotid, lõputu mõõtmine ja töökas kuller! Meediaagentuur Mindshare sai tänavu veerandsajandi vanuseks. Sel puhul mõtisklesid ettevõtte tegevjuht Maarja Kaalep ning äriarendusjuht Markko Sojonen selle üle, mis meediaagentuure ees võib oodata. Aga muidugi viibime ka olevikus ning meenutame minevikku.
INTERVJUU | Kuidas turundada kodutuid loomi? Varjupaikade MTÜ: me teeme iga päev tööd selle nimel, et meil ei oleks enam tööd
Jõulud on aeg, mil pere seltsis oleskleda. Paljudel kassidel ja koertel seda luksust pole. Varjupaikade MTÜ kommunikatsioonijuht Anni-Anete Mõisamaa rääkis pühade eel, kuidas käib nurrumootorite ja inimeste parimate sõprade turundamine.
Porgandid, Will Ferrell ja karumõmm ehk valik tänavusi parimaid jõulureklaame
Jõulud on kohe käes ja juba mõnda aega on meeleolu loonud jõuluteemalised reklaamid. Suurbritannias avab igal aastal jõulureklaamide hooaja John Lewis ning nende 2022. aasta reklaam ei valmistanud pettumust. Vaatame selle aasta parimad jõulureklaamid üle.
Rait Milistveri jõulureklaamide TOP 5 | Käes on reklaamiootuse aeg
Viimastel aastatel on jõulud olnud reklaamirahva jaoks päris helded. 2020. aastal tundsime üldrahvalikku vaimustust Münchausen Productionsi poolt produtseeritud ja Eesti näitlejate osalusel tehtud Doc Morrise veebiapteegi video üle. Eelmise aasta jõuludest jäi meelde siiras ja südamlik Optimist Creative’i tehtud Tallinki reklaam poisist, tema tuubast ja unistusest. Milline on seis sel aastal?
TULIUUS LIIGE | Hundred Agency: edu jaoks on vaja natuke juhuseid ja õnne, aga ennekõike ikka teadmisi ning väga head tiimi
Hundred on agentuur, kes kahe aastaga on suutnud korda saata nii mõndagi. Ikka positiivses võtmes. Nad on tegusad Eestis ning juba kanda kinnitanud ka välismaal. Hundred Agency tegevjuht ja digistrateeg Egert Tüll toob välja, mis on ettevõtte edu saladus, mida ta arvab suurest digiagentuuride hulgast ja selgitab, miks digiagentuure üldse vaja on.
REKORDSAAK! Eesti toob ADC Euroopa festivalilt koju lausa 11 autasu
Nii hästi pole eesti disaineritel Art Directors Club Euroopa (ADC*E) festivalil kunagi läinud, seekordseks saagiks jäi 3 hõbedat ja 8 pronksi. Saavutuse üle mõtisklevad ADC esindaja Eestis Piia Põldmaa ning disainikategooria žüriisse kuulunud Meelis Mikker.
TULIUUS LIIGE | Üritusturundusagentuur HYPE: uhke sündmuse asemel on järjest rohkem olulisem vaba keskkond, kus inimesed end hästi tunnevad
Pärast tervisekriisi liigub maailm järjest rohkem inimlike brändide poole. Emotsioonid, hoolivus, vahetu suhtlus ja sünergia – see on see, mida inimesed vajavad, et end kolleegi ja kliendina hästi tunda. Vähemalt nii arvab Neeme Kari, TULI värske liikme, üritusagentuuri HYPE kaasasutaja ja tegevjuht.
Miks osaleda Kuldmuna teemakonkursil? Sest keegi ei lihvi nurki maha ning saad särada millegi erilisega
Veel on aega pea tööle panna ning nuputada välja 25. sünnipäeva tähistava Kuldmuna teema! Tähtaeg kukub 21. detsembril. Selles osas, kuidas seda kõige paremini teha, küsisime nõu Optimist Creative’i juhilt Magnus Lužkovilt.
ÕNNITLUSED! Tank võitis Indie Awardsil pronksi. Volkov: see on üks kõva konkurss
Kõrgetasemelise auhinna kategoorias “Public Good” võitis loovagentuur Tank kampaania “Roosa keep” eest, mis valmis koostöös Vähiliiduga ning julgustas naisi regulaarselt rinnatervist kontrollima. TULI-le kommenteeris saavutust Tanki loovjuht Joel Volkov.
Kantar Emor: suurettevõtete mainekuse edetabelit juhivad Swedbank ja Telia
Kantar Emori suurettevõtete maine uuringu esimest ja teist kohta jagavad tänavu Swedbank ja Telia, kolmandaks tuli Orkla Eesti. Esikümnesse kuuluvad veel (tähestikulises järjekorras) Circle K Eesti, Farmi, Prisma Peremarket, Selver, Tallink, Tere ja Valio Eesti.