Uudised
Mida jälgida, kui soovid paigaldada valimisreklaami tee kaitsevööndisse
5. märtsil 2023 toimuvad Riigikogu valimised. Sellele eelneva valimiskampaania käigus paigaldatakse avalikku ruumi erinevaid valimisreklaame. Varasemate kogemuste põhjal teab Transpordiamet, et mitmed valimisreklaamid paigaldatakse riigiteede äärde omaalgatuslikult ja seda ei kooskõlastata teeomanikuga.
Zalando valis partneriks dentsu grupi digiagentuuri iProspect
Alates käesoleva aasta jaanuarist teenindab Euroopa ühte juhtivat moe- ja elustiilikaupade ostukeskkonda Zalando rahvusvahelisse dentsu gruppi kuuluv digitaalmeedia agentuur iProspect. Dentsu grupi agentuur vastutab meediategevuse eest kokku 25 Euroopa riigis, sealhulgas Eestis ja teistes Balti riikides.
TULIUUS LIIGE | Öun Drinksi turundusjuht Carmen Karnö: rebrändingut tehes võtsime arvesse, et see oleks hästi ekspordikõlbulik
Kas sõna “käsitöö” on turunduses ülekasutatud? Kes on TULI liikme Öun Drinksi suurim konkurent? Mis turule tahavad nad sel aastal jala vahele saada? Ettevõtte turundusjuht Carmen Karnö jagab vastuseid!
T1 juht Tarmo Hõbe tippjuhi ametist: kõhklusi ja kahtlusi on palju, aga hullem on otsustamatus
Tarmo Hõbe maine on selline, et ta suudab kivist vett välja pigistada. Koos semudega toodi Eestisse Rally Estonia WRC etapp, juhina päästis ta Saku Suurhalli halvimast, nüüd on tal käsil uus projekt – senistest ilmselt kõige raskemgi –, T1 reinkarnatsioon.
Uuring | Eesti turundus 2023. aastal: rohkem raha läheb sotsiaal- ja digitaalmeediasse, printmeedia saab suure löögi
Möödunud aasta lõpus korraldas meediaagentuur Mindshare turundusjuhtidele mõeldud uuringu, mis soovis välja selgitada, milline on Eesti turunduse seis täna ja homme. Nüüdseks on tulemused selgunud!
Toomas Tepomes arutleb: millist mõju avaldab AI 2023. aastal turundusele?
Viimaste kuude kõige kuumemad uudised ja spekulatsioonid on kindlasti uue põlvkonna tehisintellektiteenuste nagu ChatGPT, Stable Diffusion ja Pointe-E kohta. Meediaagentuuri OMD Estonia tegevjuht Toomas Tepomes kirjutab tehisintellekti pealetungist.
TULI liikmetele | Maailmatasemel WFA Spotlight veebinarid
TULI kuulub ülemaailmsesse reklaamitellijate liitu WFA – World Federation of Advertisers. Rahvusvaheline liit koondab globaalseid brände nagu Adidas, Coca-Cola, IKEA, RedBull, Tesco, Vodafone jt ning pakub TULI liikmetele võimaluse saada uusi kogemusi ning teadmisi. Lähinädalate veebinaridel on põnevat kuulamist nii agentuuridele kui ka brändiesindajatele. Loe edasi ja leia endale sobivaim!
Tele2 koolitab brändisaadikuid. Turundusjuht Tiina-Mall Vannastu: kui töötajatesse panustamine sind ohustab, siis oled nõrk juht
Tele2 julgustab töötajaid töö ajal TikTokke tegema! Väike liialdus, aga peaaegu nii on. Ettevõtte uus projekt, Telehypelased, õpetab töötajatele, kuidas erinevatest sotsiaalmeediakanalitest maksimumi võtta. Miks nad seda teevad? Kohe saame teada.