Uudised
TULIUUS LIIGE | Get Shot Filmsi peaprodutsent Laura Reimann: tööd pole vähemaks jäänud, aga klientide vajadused on muutunud
Vestlusest TULI värske liikme Get Shot Filmsi peaprodutsendi Laura Reimanniga kooruvad muuhulgas välja teemad nagu hea iseloomuga kanad, merehaigus ja maailmakuulus popstaar. Suuresti räägime aga sellest, kuidas välismaale reklaame teha, kuidas käituda kui klient liiga palju nõuab ning milline üldse produtsendi elu on.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Urmas Villmann: „Kalev saab kasvama, aga andis ka hoogu Karl Fazerile.“
TULI taskuhäälingus käis külas Eesti reklaami suurkuju Urmas Villmann. Pikas vestluses puudutati rohkelt põnevaid teemasid – Kuldmunadest Cannes’ini ja pakenditest IT-meesteni. Toome lugemiseks põgusa osa intervjuust.
Üritusturundaja nipid: kuidas Alibist maksimumi võtta
Turundajate Liidu korraldatav Alibi on mõnus viis, et kohtuda sama valdkonna tegijatega, ajada turundusjuttu, mõelda uusi mõtteid ja soojendada suhteid. See on kindlasti meie valdkonna üks ägedamaid üritusi, kus olla pildis ja arutleda huvitavatel teemadel. Üritusgurundaja ja TULI juhatuse liige Katriin Hunt pani kirja mõtteid, mida Alibil osaledes või korraldades meeles hoida.
TULIUUS LIIGE | Cannes’i võidukogemusega No Mittensi tiim: strateegia puudumine on probleem nii Eestis kui ka mujal
Värske reklaamiagentuur ja TULI liige No Mittens kiikab Saksamaa ja Kasahstani poole. Aga muidugi on fookuses ka Eesti turg. Tegevjuht Vladimir Pavlov räägib, kuidas agentuur sündis, kuidas Cannes’i lõvisid võita ning kuidas turundada mitte-eestlastele.
Mida teised veel ei tee ehk 3D-erilahendused turunduses
Coca-Cola, Warner Bros, eBay, Nike, Louis Vuitton ja Netflix on mõned näited brändidest, kes on oma kampaaniates või mujal 3D-printi proovinud. Eesti suurimat 3D-printerit omava 3D MAXi tegevjuht Raiko Kokmann ütleb, et huvi 3D-prindi vastu on tõusujoones, aga kohalikul turundusmaastikul on põnevam aeg kindlasti veel ees. Katsetajaid on täna veel piisavalt vähe ja võimalus eristuvate lahendustega silma jääda seetõttu suurem.
13 põnevat viisi, kuidas agentuurid saavad 2023. aastal tehisintellekte kasutada
Turundus-, reklaami- ja suhtekorraldusagentuurid on tehisintellekti tehnoloogiaid katsetanud juba aastaid. Pärast mitut katse-eksituse perioodi on mõned neist avastanud, kuidas tehisintellekti (AI) enda ettevõttes parimate tulemuste saavutamiseks kasutada. Võimalusi AI-d agentuuritöös kasutada on praktiliselt lõputult – alates vestluspõhisest turundusest kuni tehisintellektil põhinevate tootesoovitusteni.
Kuldmuna arhiivi toimetajad tunnistavad: mõne reklaami puhul tekkis küsimus, miks see Kuldmuna võitis
Kokku umbes 250 tundi lõputut reklaamide vahtimist ja lakkamatut andmebaaside korrastamist. Kaks tudengit vaatasid läbi peaaegu veerandsada aastat Eesti reklaamilugu. Ikka selleks, et sünniks Kuldmuna uus arhiiv.
INTERVJUU | Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste: turunduses on oluline mitte unustada, et sa lood sisu teistele inimestele
Liisa Ennuste on loovstrateeg ühes edukaimas Eesti idufirmas. Varem rahvusvahelisel tasandil Nike’i turundust teinud Ennuste on juhtinud Boltis brändisaadikute programmi, tegelenud tööandja brändiga ja nüüd kuulub Bolti globaalsesse bränditiimi. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt rääkisid Ennustega influencer turundusest, LinkedIni sisust, brändi ehitamisest, heast copywriting’ust ja Nike’ist saadud õppetundidest.
Viimased vabad kohad! Kuldmuna arhiivi avab Kuldaju viktoriin
Selleks, et tähistada Kuldmuna arhiivi uut nägu, kutsume kõiki 1. veebruaril Erinevate Tubade Klubisse, kus toimub Kuldmuna teemaline Kuldaju viktoriin. Rohkelt tiime on end juba kirja pannud, kuid mõni vaba koht veel jätkub! Oled oodatud oma nutikust näitama.
TULI praktikafoorum toimub juba teisipäeval, ootame kõigilt liikmetelt praktikapakkumisi
Tänavu toimub taas TULI praktikafoorum, kuhu on oodatud osalema reklaami-, turunduse, kommunikatsiooni- ja disainitudengid. Paralleelselt kutsub TULI üles kõiki ettevõtteid pakkuma turunduse tulevikutähtedele praktikat!
Mida jälgida, kui soovid paigaldada valimisreklaami tee kaitsevööndisse
5. märtsil 2023 toimuvad Riigikogu valimised. Sellele eelneva valimiskampaania käigus paigaldatakse avalikku ruumi erinevaid valimisreklaame. Varasemate kogemuste põhjal teab Transpordiamet, et mitmed valimisreklaamid paigaldatakse riigiteede äärde omaalgatuslikult ja seda ei kooskõlastata teeomanikuga.