Coca-Cola Baltikumi uueks sotsiaalmeedia juhiks sai Kristi Rugo
Coca-Cola Baltikumi sotsiaalmeediat juhib alates selle aasta juulikuust Kristi Rugo, kellel on lai kogemustepagas nii brändi-, kommunikatsiooni- kui turundusvaldkonnas. Varasemalt finants- ja iluvaldkonnas töötanud Rugo sukeldub nüüdsest mittealkohoolsete jookide maailma.
Rugo kogemuste hulka kuulub nii brändi- kui ka turundus- ja kommunikatsioonijuhina töötamine. Ta on olnud vastutav nii sortimendi, hinnastamise, müügi, kliendisuhete, koolituste kui kampaaniate ja lansseerimiste eest.
Coca-Cola tiimiga otsustas Rugo ühineda seetõttu, et soovis liituda mõne rahvusvahelise ettevõttega ning siduda ennast suure ja tuntud brändiga. ”Kui Coca-Cola pakkumist nägin, siis ega ma pikalt ei kahelnud seda sammu astumast, sest ma siiralt arvan, et on vähe brände, mis suudavad turundajale pakkuda põnevamaid võimalusi teha ägedaid asju,” rääkis Rugo.
Kõige suuremaid väljakutseid, aga ka võimalusi, näeb Rugo info-, brändide- ja kanalite rohkuses. Rugo sõnul on sotsiaalmeedia eeliseks võimalus jälgijaskonnaga otse suhelda ja neid kaasata, et luua tugev ja isiklik side, aga ka võimalus segmenteerida ning kõiki oma tegevusi mõõta ja analüütikat saada. ”Tähelepanu saavutamisel ja eristumisel on määrava tähtsusega autentsus, sisu ehedus ja lähedus ning vana hea järjepidevus, mis ei aita mitte vaid brändi identiteeti tugevdada, vaid ka usaldust kasvatada. Tänu sellele on sotsiaalmeedial tohutu eelis nii mõnegi teise traditsioonilise kanali ees.”
Rugo leiab, et sisuloomes on hoiakute kujundamise ja jälgijate kaasamise puhul järjest olulisem osa vastutuse võtmisel. “Täpselt nagu info ja kanalite rohkus loovad võimalusi, hõlmavad need endas ka ohtusid alates valeinfo levikust ja petukontodest kuni sotsiaalmeedia ülemäärasest kasutamisest põhjustatud vaimse ja/või füüsilise tervise probleemideni. Seetõttu on vastutuse tajumine ja võtmine oluline osa sisu- ja hoiakute kujundamisel ning jälgijate kaasamisel. Ootan põnevusega võimalust rääkida kaasa, et luua kampaaniaid, mis poleks mitte vaid tähelepanu äratavad vaid ka sisult tähendusrikkad ja vastutustundlikud,” ütles ta.
Coca-Cola Baltikum vastutab karastusjookide ja mittealkohoolsete jookide valiku, turunduse ning müügi eest Eestis, Lätis ja Leedus.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI