Uudised
Milliseid sõnumeid ootab tööandjalt Z-põlvkond?
Kuldmuna
konverentsil esinenud Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson
tõi välja, et Z-generatsioon tahab olla maailmaparandaja. Mida tähendab see
tööandjate jaoks? Sellest kirjutab tööandja turundus- ja värbamisagentuuri
Brandem videoturundaja Andreas Unt.
Loovusfestivalil Kuldmuna kandideerib rekordarv võistlustöid
Juba 15. märtsil toimuval Kuldmuna galal saavad tunnustatud kõige vingemad turunduskommunikatsiooni teod ja turundusvaldkonna tegijad. Kui mullu laekus konkursile 711 võistlustööd, siis tänavu selgitab žürii parimad välja koguni 853 töö hulgast.
Baltimaade PR-auhindade jagamisel noppisid esikohad Dalton ja Swedbank koos META Advisoryga
Tänavusel Baltimaade PR-auhindade konkursil Mi:t&Links Baltic Communications Awards saavutasid esikohad kaks Eesti agentuuri: rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias kuulutati parimaks Dalton ja digitaalse kommunikatsiooni eest pälvis võidu Swedbank koos META Advisoryga.
Tiina Tali: Olime valmis reageerima kohe, kui saime teate, et Danske Bank paneb uksed kinni
„Olime valmis reageerima kohe, kui saime teate, et Danske Bank paneb uksed
kinni. Sel hetkel, kui pressikonverents algas, olid meil juba PR-sõnumid valmis
ning Äripäeva esi- ja tagakaas broneeritud, sest oli ju teada, mis on Äripäeva
esimene uudis. Lehe esikaanel ilmuski uudis
Danske Banki sulgemisest ja selle all meie reklaam “Tulge kõik! Võtame rõõmuga
vastu kõik kodupangatuks jäänud kliendid!” meenutab Coop Panga endine turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina Tali.