Uudised

Stockmanni moeturunduse valdkonda asus juhtima Maria Britikovski
Veebruaris liitus Stockmanni
turundusmeeskonnaga mitmekülgse turunduskogemusega Maria Britikovski, kes
vastutab moevaldkonna turunduse eest. Tema eesmärgiks on lähtuvalt Stockmanni uuest
strateegiast toetada ettevõtte kujunemist inspiratsiooniallikaks moevaldkonnas,
pakkudes klientidele erilisi kogemusi ja ületades nende ootusi.

Pipedrive laieneb Läti ettevõtte ostuga e-turunduse turule
Eesti päritolu müügitarkvara ettevõte Pipedrive tegi oma esimese ostutehingu, omandades e-turundusega tegeleva Läti idufirma Mailigen. Riiast saab Pipedrive’i viies arenduskeskus, kus hakatakse arendama uut versiooni tarkvarast, mis ühendab müügi ja turunduse funktsionaalsuse.

Case study: Lastefondi püsiannetuskampaania “Jäta üks asi ostmata”
Lastefondi kampaania “Jäta üks asi ostmata” tunnistati tänavu Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori kategooria võitjaks. Tulemused: püsiannetajate arv +29%, püsiannetuste summa +44%. Loovagentuur Salama, produktsioonifirma Kuukulgur Film, helistuudio Orbital Vox Stuudiod ja meediaagentuur Vizeum töötasid kõik kampaania heaks 100% pro bono, samuti olid tasuta meediapinnad.