Uudised
TULI uusim liige: digi- ja loovagentuur HABLE
HABLE unistab veebiruumist, kus lehed on loodud nende eesmärke silmas pidades. Lähemalt räägivad HABLE senistest saavutustest (kolm disainimuna tänavusel Kuldmunal!) ja tulevikuambitsioonidest agentuuri juht Otto Jaansoo ja loovjuht Denry Vendelin.
Koroona sunnib reklaamifestivalide korraldajaid kastist väljas mõtlema
Reklaamikonkursside ja -festivalide korraldajate elu pole viimasel ajal olnud meelakkumine. Koroonakriisi tõttu on mitmed suured festivalid (Cannes Lions, Adfest, Golden Drum jt) ära jäänud või edasi lükatud. Aga probleemid kerkisid esile juba märksa varem, Covid-19 on pigem nagu kirstunael.
Kingsepp sai endale uued kingad: veebilehtede tööriistal Voog uus välimus
Kui Voog platvorm puhub igapäevaselt elu sisse tuhandetele veebisaitidele ja sadadele e-poodidele, siis täna tuli Voog välja omaenda uhiuue veebiga. “Võib öelda, et kingsepp sai endale uued kingad. Olime aja jooksul vanadest välja kasvanud ja oli aeg edasi liikuda,” kommenteeris uudist Voogi tegevjuht Henn Runnel.
Eesti agentuurid on nagu rannamännid
Raske aeg tuletab ettevõtjatele meelde, kui mugav ja kasulik on välise agentuuri kasutamine suure sisemeeskonna pidamisega võrreldes. Sa saad panna hetkega kolmeks kuuks pausile 10-liikmelise professionaalse meeskonna ja lülitada raskuste möödudes taas sisse. Keerulisi koondamisvestlusi pidamata ja kellelegi hüvitist maksmata. Õnneks on Eesti agentuurid vintsked nagu rannamännid, mis on kõva tuulega harjunud.
Ise selle konto tegid, nüüd hoolitse ta eest. Magistritöö Eesti reklaamiagentuuride eneseturundusest sotsiaalmeedias.
Aliis Tops lõpetas tänavu suvel Tallinna Ülikoolis nüüdismeedia eriala. Ta spetsialiseerus ajakirjandusoskustele ja meediakultuurile, aga tegi magistritöö hoopis Eesti reklaamiagentuuride sotsiaalmeediast, mille raames küsitles kaheksat Eesti reklaamiagentuuri, et teada saada, kuidas nad suhtuvad sotsiaalmeediapõhisesse eneseturundusse, milliseid eneseturunduslikke võtteid enne sotsiaameediat kasutasid ja kuhu tänasega jõutud on.
TLÜ reklaami ja imagoloogia eriala 2020 bakalaureusetööde paremik
Vaata, millega Tallinna Ülikoolis tegeletakse: valik reklaamitudengite parimatest bakatöödest, mille kaitsmised toimusid tänavu Zoomi vahendusel juunis.
Coca-Cola jagab restoranide sektori toetuseks tasuta ära enam kui 49 000 pudelit
Märtsis peatas Coca-Cola ajutiselt kõik oma turunduskampaaniad ja annetas enam kui 100 miljonit dollarit erinevatele organisatsioonidele kohalike kogukondade toetuseks. Pausi järgne esimene suur kampaania „Avatum kui kunagi varem“ toetab erinevaid toitlustusasutusi, kes endiselt koroonakriisist taastunud ei ole.
PORTFOOLIO: üritusturundusagentuuri Amazing Productions juht Priit Mikk
Uue sarja “Portfoolio” teine lugu räägib üritusturundusest, mis on paljude personalitöötajate hinnangul stressirohkeim turundusvaldkond. TULI liikme Amazing Productions juht Priit Mikk on külma närviga produtsent, kes on sel alal tegutsenud üle 16 aasta ja viiinud ellu sisukaid ning säravalt meelelahutuslikke sündmusi, mille nimistu on pikk. Oma portfoolios toob Priit esile enda kui ürituste looja kirkaimad ja meeldejäävaimad mälestused.