21. jaanuaril TULI veebinar: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?
Avalöögi TULI veebinaride (hüvasti, võõrkeelne sõna webinar) 2021. aasta sarjale annab Havas Grupp. Vastvalminud Meaningful Brands uuringu järgi ootab 67% Eesti tarbijatest, et brändid parandaksid nende elukvaliteeti ja heaolu. Samas vaid poole vähem ehk 32% möönab, et brändid teevad selleks kõvasti tööd. Kuidas täita see ootuse ja tõdemuse tühimik?
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/paavo-pettai-960x480.jpeg 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/paavo-pettai-480x240.jpeg 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/paavo-pettai-1920x960.jpeg 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/paavo-pettai-760x380.jpeg 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/paavo-pettai-1520x760.jpeg 1520w)
Havas korraldab Meaningful Brands uuringut iga kahe aasta tagant. Baltimaades toimus see äsja viiendat korda. Veebinaril püüame uuringu tulemusi teiega koos mõtestada:
Havasi loovstrateeg Paavo Pettai jagab nippe, kuidas kombineerida andmed ja loovus nii, et tulemuseks oleks mõjus loovstrateegia, mis paneb tarbijad brändi kiinduma.
![b gerdi klaas](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas-530x530.png 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas-300x300.png 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas-150x150.png 150w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas-100x100.png 100w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas-200x200.png 200w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas-400x400.png 400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas.png 600w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas-310x310.png 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas-420x420.png 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/b_gerdi_klaas-210x210.png 210w)
Havas Media strateeg Gerdi Klaas avab kaarte, kuidas liikuda lihtsast pindade vahendamisest tähendusrikka meediakogemuseni.
![idea mauri 2000x2000](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-530x530.jpg 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-300x300.jpg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-1024x1024.jpg 1024w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-150x150.jpg 150w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-768x768.jpg 768w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-1536x1536.jpg 1536w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-100x100.jpg 100w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-200x200.jpg 200w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-400x400.jpg 400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-600x600.jpg 600w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-310x310.jpg 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-620x620.jpg 620w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-420x420.jpg 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-840x840.jpg 840w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-1060x1060.jpg 1060w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-645x645.jpg 645w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-1290x1290.jpg 1290w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000-210x210.jpg 210w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/01/idea_mauri_2000x2000.jpg 2000w)
Kuidas saavad brändid tähendusrikkaks ja mis on tarbijale brändide puhul tähtsaim? Kuidas erineme Lätist, Leedust või Soomest? Havasi uuringute juht Mauri Sööt võtab kokku 10 000 Baltimaa tarbija hinnangud, toetudes Havas Meaningful Brands uuringule.
Meaningful Brands on Havas grupi rahvusvaheliselt tunnustatud uuringupõhine strateegiatööriist, mis annab tuntud ettevõtete turundus- ja tippjuhtidele praktilisi nõuandeid brändide arendamiseks. Brändide oluliste tugevuste ning nõrkuste võrdlus loob aluse positsioneerimiseks ja strateegiliseks juhtimiseks. Meaningful Brands ei piirdu vaid toote/teenuse funktsionaalse kuvandi mõõtmisega, vaid selgitab, kuidas bränd mõjutab ka inimeste isiklikku ja kollektiivset heaolu.
Osalemine on tasuta ja mõeldud üksnes TULI liikmetele!
Aeg: 21. jaanuar 2021 kell 15:00-16:30
Kohtumispaik: Zoom
Registreeri siin: TULI veebinar: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?