TULI veebinar: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?

21. jaanuar 2021

Aasta avalöögi TULI veebinaride(hüvasti võõrkeelne sõna webinar) sarjale annab Havas Grupp. Vastvalminud Havas’i Meaningful Brands’i uuringu kohaselt ootab 67% Eesti tarbijatest, et brändid parandaksid nende elukvaliteeti ja heaolu. Samas vaid poole vähem ehk 32% möönab, et brändid teevad selleks kõvasti tööd. Kuidas täita see ootuse ja tõdemuse tühimik? 

 

  • Meaningful Brands on Havas grupi rahvusvaheliselt tunnustatud uuringupõhine strateegiatööriist, mis annab tuntud ettevõtete turundus- ja tippjuhtidele praktilisi nõuandeid brändide arendamiseks. Brändide oluliste tugevuste ning nõrkuste võrdlus loob aluse positsioneerimiseks ja strateegiliseks juhtimiseks. Meaningful Brands ei piirdu vaid toote/teenuse funktsionaalse kuvandi mõõtmisega, vaid selgitab, kuidas bränd mõjutab ka inimeste isiklikku ja kollektiivset heaolu.
  • Meaningful Brands’i uuringut korraldab Havas iga kahe aasta tagant. Baltimaades toimus see äsja viiendat korda. Peatses veebinaris püüame uuringu tulemusi teiega koos mõtestada.

 

Gerdi Klaas

Havas Media strateeg Gerdi Klaas avab kaarte, kuidas liikuda lihtsast pindade vahendamisest tähendusrikka meediakogemuseni.

 

 

 

 

 

Paavo Pettai
Paavo Pettai

Havasi loovstrateeg Paavo Pettai jagab nippe, kuidas kombineerida andmed ja loovus nii, et tulemuseks oleks mõjus loovstrateegia, mis paneb tarbijad brändi kiinduma.

 

 

 

Mauri Sööt

Kuidas saavad brändid tähendusrikkaks ja mis on tarbijale brändide puhul tähtsaim? Kuidas erineme Lätist, Leedust või Soomest? Havasi uuringute juht Mauri Sööt võtab kokku 10 000 Baltimaa tarbija hinnangud, toetudes Havas Meaningful Brands uuringule.

 

 

 

 

 

Loe rohkem Meaningful Brands’i kohta: http://meaningfulbrands.ee

TULI veebinar: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?

21. jaanuar 2021
15:00-16:30, Zoom
  • Kinnitan, et olen TULI LIIGE *
  • Lehte kaitstakse reCAPTCHA teenusega, millele rakenduvad Google privaatsuspoliitika ja Google kasutustingimused.