Uudised

Ise selle konto tegid, nüüd hoolitse ta eest. Magistritöö Eesti reklaamiagentuuride eneseturundusest sotsiaalmeedias.
Aliis Tops lõpetas tänavu suvel Tallinna Ülikoolis nüüdismeedia eriala. Ta spetsialiseerus ajakirjandusoskustele ja meediakultuurile, aga tegi magistritöö hoopis Eesti reklaamiagentuuride sotsiaalmeediast, mille raames küsitles kaheksat Eesti reklaamiagentuuri, et teada saada, kuidas nad suhtuvad sotsiaalmeediapõhisesse eneseturundusse, milliseid eneseturunduslikke võtteid enne sotsiaameediat kasutasid ja kuhu tänasega jõutud on.

TLÜ reklaami ja imagoloogia eriala 2020 bakalaureusetööde paremik
Vaata, millega Tallinna Ülikoolis tegeletakse: valik reklaamitudengite parimatest bakatöödest, mille kaitsmised toimusid tänavu Zoomi vahendusel juunis.

Coca-Cola jagab restoranide sektori toetuseks tasuta ära enam kui 49 000 pudelit
Märtsis peatas Coca-Cola ajutiselt kõik oma turunduskampaaniad ja annetas enam kui 100 miljonit dollarit erinevatele organisatsioonidele kohalike kogukondade toetuseks. Pausi järgne esimene suur kampaania „Avatum kui kunagi varem“ toetab erinevaid toitlustusasutusi, kes endiselt koroonakriisist taastunud ei ole.

PORTFOOLIO: üritusturundusagentuuri Amazing Productions juht Priit Mikk
Uue sarja “Portfoolio” teine lugu räägib üritusturundusest, mis on paljude personalitöötajate hinnangul stressirohkeim turundusvaldkond. TULI liikme Amazing Productions juht Priit Mikk on külma närviga produtsent, kes on sel alal tegutsenud üle 16 aasta ja viiinud ellu sisukaid ning säravalt meelelahutuslikke sündmusi, mille nimistu on pikk. Oma portfoolios toob Priit esile enda kui ürituste looja kirkaimad ja meeldejäävaimad mälestused.

LinkedIn – ära karda rambivalgust, sinu arvamus loeb
“Ettevõtete jaoks on LinkedIn suurepärane tööriist koostööde peegeldamiseks, jagamaks parimaid praktikaid ja edulugusid – seda juhul, kui neid lugusid jagavad juhtivtegelased ja ettevõtete omanikud, kes saavad positsioneerida end oma tööstuse arvamusliidritena,” kirjutab kommunikatsioonibüroo Dalton partner ja digistrateeg Madis Trei, kes soovitab kasutada LinkedIni kui ettevõtte kuvandi ehitamise tööriista.

13. augustil TULI networking õhtu loovagentuuris Imagine\TBWA
Vajad Alibit? Kes ei vajaks! Järjekorras neljas TULI networking õhtu Alibi toimub neljapäeval, 13. augustil algusega kell 19:00 loovagentuuris Imagine/TBWA. Osalema on oodatud kõik TULI liikmed!

EAS aitab ekspordi suurendamiseks kaasata rahvusvahelisi eksperte
06.07.2020
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) avas uue teenuse, mille abil saavad ettevõtted kaasata rahvusvahelise kogemusega ekspordi ja tootearenduse eksperte. Eksperdid toovad ettevõttesse teadmisi turgude ja trendide kohta ning abistavad toodete arendamisel ja disainimisel, et need oleksid konkreetsele sihtturule sobilikud.

Epica Awards 2020 loovkonkurss avatud, lisandunud COVID-19 kategooria
Nüüdsest saab töid esitada ainsale globaalsele loovkonkursile, mille võitjaid valivad välja turundusajakirjade toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad. Hea võimalus ühtlasi rahvusvahelisse meediasse jõudmiseks!

TULI uus liige: trükiagentuur Ellington
Turundajate Liiduga (TULI) liitus trükiagentuur Ellington. Lähemalt räägib trendidest trükimaailmas agentuuri turunduse projektijuht Kairit Parker. „Reklaammaterjalide tootmine on arenenud meeletu kiirusega ning täna toodetakse erinevates trükikodades kõike, mida turundusosakond oskab eales ette kujutada – kui vaid osatakse küsida,“ ütleb ta.