Uudised
Optimist Creative – aasta reklaamiagentuur ülekaalukalt, mitte napilt
Optimist Creative valiti tänavu Kuldmunal neljandat aastat järjest Aasta Reklaamiagentuuriks. Agentuuri juht Magnus Lužkov räägib, kuidas kroonakriisist tingitud eriolukorras optimismi säilitada ja miks on just nüüd Eesti tippagentuuride jaoks hea aeg välismaalt kliente hankida.
Stockmann avas moe- ja kodukaupade e-poe
Tegu on nii Eesti kui Läti klientidele suunatud Soome kaubamaja e-poega, mille käivitamine toimus kolme nädalaga.Stockmann avas 22. aprillil oma esimese püsiva e-poe, mille kaudu hakkab pakkuma moe- ja kodutooteid. Valikus on üle 6000 erineva toote. E-poes saab Stockmann pakkuda veelgi laiemat kaubamärkide ja toodete valikut, nii leiab sealt mitmeid uusi kaubamärke, näiteks Tiger of Sweden, Eton, Adidas by Stella McCartney, Under Armour ja Peak Performance.
Abiks ettevõtjale eriolukorras
Praktiliselt iga Eesti turundus- ja reklaamisektori ettevõte seisab praegu silmitsi koroonakriisist tuleneva majanduslangusega ja rahavoogude kokkukuivamisega. Olukorra leevendamiseks on vaja kombineerida eneseabi ja valitsuse toetust. Turundajate Liit (TULI) on kogunud kokku kasulikke linke ja vastuseid korduma kippuvatele küsimustele.
Eriolukorra infonälg on asendunud väsimusega
Kantar Emori iganädalase eriolukorra seire andmed näitavad, et Eesti inimesed jälgivad eriolukorra ja koroonapuhanguga seotud uudiseid varasemast vähem. Samuti on kasvanud nende inimeste hulk, kes ei usalda või ei jälgi üldse meediat. Enim usaldavad Eesti inimesed avalik-õiguslikke meediakanaleid ETV-d ja ERR-i ning eraväljaannetest Postimeest. Seevastu suurima jälgijaskonnaga on Delfi.
Joel Volkov: kui tõde lahjeneb või kaob sootuks, siis lastakse vale valitsema
Reklaamiraha ei liigu ja ajakirjanikud istuvad kellapommi otsas, kuid valitsus ei pea vajalikuks mitte ühtegi meedet kohaliku ajakirjanduse abistamiseks. Kellapommi otsas istub seeläbi ka Eesti riiklik julgeolek, väidab Joel Volkov.
Üleöö agentuuride koostööna sündinud kontaktivaba stuudio pälvib tähelepanu ka väljaspool Eestit
Loovus liidab: märtsi keskpaigast on Royal Experience’i, Milttoni ja Eventechi koostööna Kultuurikatlasse püsti pandud kaugjuhitav kontaktivaba stuudio, mis võimaldab korraldada virtuaalseid kohtumisi, arutelusid, otseülekandeid ja isegi telesaateid. Seda kõike selliselt, et ükski osapool omavahel kokku ei puutu. Idee algataja, Royal Experience’i juhi Lehari Kausteli sõnul muudab lahenduse eriliseks erinevate ettevõtete ja oma ala ekspertide koostöö.
A/B test case study: ABC Kinga kampaania „ABC Queen“
Väga tihti kasutavad Eesti ettevõtted sotsiaalmeedia kanalites turundamiseks teleklippi, mis paremal juhul on ruudukujuliseks adapteeritud. Kas see on mõistlik? Sisuloome ja digiturunduse agentuuri VAAS digivaldkonna loovstrateeg Johannes Sepp viis ABC Kinga „ABC Queen“ kampaania raames läbi A/B testi, et selgitada välja parim ja kuluefektiivseim videoformaat bränditeadlikkuse tõstmiseks.
63% müügi- ja turundusinimestest usub, et kriis möödub 4-6 kuuga
Pipedrive’i poolt 1424 müügi- ja turundusvaldkonnas töötava inimese seas tehtud uuringust selgus, et 70% müügi- ja turundustiimidest ei ole kriisi tõttu oma töötajate arvus veel muudatusi teinud, kuid 26% on juba pidanud ettevõtte sees töötajate rolle vahetama või tööülesandeid kohandama. Ainult 4% vastanutest ütles, et nad palkavad müügi ja nõudluse kasvu tõttu täiendavalt töötajaid.
Advokaadibüroo Cobalt COVID-19 teemalised artiklid
Praktiliselt iga Eesti reklaami- ja meediasektori ettevõte seisab praegu silmitsi koroonakriisist tuleneva majanduslangusega ja rahavoogude kokkukuivamisega. Olukorra leevendamiseks on vaja kombineerida eneseabi ja valitsuse toetust. Advokaadibüroo Cobalt advokaadid on koostanud COVID-19 teemalise artikliteseeria, kus advokaadid annavad tööandjatele nõu, kuidas antud olukorras käituda.