Uudised

Üritusturundusagentuuri Frank Events juht Leho Luukas: “Piirangud on sisuliselt kaasa toonud ärikeelu”
“Hiljutised valitsuse piirangud tõid kaasa korraliku tühistamiste ja edasilükkamiste laine,” tunnistab ühe edukaima üritusturundusagentuuri juht Leho Luukas, kes ise on seisukohal, et kui on soov ja piiranguid suudetakse jälgida, siis eelnevalt planeeritud sündmused võiks ikkagi toimuda.

Telia jõulukampaania keskendub keskkonna hoidmisele
Telia tänavune keskkonnateemaline jõulukampaania kannab sõnumit „Hoiame seda, mis on päriselt tähtis“. Kampaania sündis koostöös loovagentuuriga Optimist Creative ja filmistuudioga Get Shot Films.

Britte Maidra: Eesti meediaagentuuride tase on klientide sõnul läbi aegade parim
Turundajate Liiduga (TULI) liitus dentsu, rahvusvaheline agentuuride grupp, mille peakontor asub Jaapanis. Eestis kuuluvad dentsusse näiteks meediaagentuurid Carat ja Vizeum. Dentsu Estonia tegevjuht Britte Maidra räägib, kuidas Eesti tiimi andmeanalüütikud aitasid dentsul siinsel turul äriettevõttena edu saavutada – käive kasvas pea miljoni euro võrra, lõpetades eelmise aasta ligi 10 miljoni euroga.

Olla kiusatav, kiusaja või pealtvaataja? Kiusamisvaba Kooli kampaania püüab lapsi karmist valikust säästa
SA Kiusamisvaba Kool äsja alanud kampaania “Kiusamine jätab jälje kogu eluks” ilmestab koolikiusu pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega. Kampaania heategevuslikud põhitoetajad on Not Perfect Tallinn, Mediabrands Digital ja Dalton.

Baltimaade pakendidisaini konkursilt NAPA 2020 tuli Eestisse kuld ja kolm hõbedat
Novembri alguses jagati auhindu Baltikumi ainsa pakendidisaini konkursi NAPA võitjatele. Viiendat korda toimunud rahvusvahelise konkursi edukaim Eesti agentuur oli KOOR, kes võitis kulla ja hõbeda.

Initiative: turundusjuhi töö lihtsustamiseks võiks meediaagentuur aasta meediaeelarve ise soovitada
Aasta lõpp on ettevõtetele tavaliselt järgmise aasta eelarvete põhjendamise ja kinnitamise aeg, parajalt kiire ja stressirohke periood. Tavapäraselt annavad turundajad meediaagentuuridele oma aastased meediaeelarved, mille baasilt loovad agentuurid meediastrateegiad. Meie kiirelt muutuval turul ei pruugi olla enam kõige efektiivsem lähenemine see, et meediaagentuur lihtsalt kasutab ettemääratud investeeringut nii suures mahus kui võimalik ja nii hästi kui võimalik.

Reformierakond vahetas oma pikaajalise loovpartneri Kontuuri Newtoni vastu välja
Kontuur Leo Burnett loobus Reformierakonnale reklaamikampaaniate tegemisest ja andis umbes 20 aastat kliendiks olnud erakonna üle samas Creative Unioni kontsernis tegutsevale loovagentuurile Newton, kirjutab ERR.

Turule tuli uus klasteragentuur kiop.agency
Kiop.agency asutajaks on Moonika Kiop, kes oli ka loovagentuuri Creatum üks asutaja ja nüüdseks endine partner. Moonika müüs oma osaluse Creatumis 2020 augusti lõpus Igor Baturinile ja töötas välja uue kaubamärgi kiop.agency. Igor Baturin arendab endiselt oma tiimiga Creatumit.