Uudised
EASi turismiarenduskeskuse kampaaniad kutsuvad Eestisse soomlasi ja lätlasi
EASi turismiarenduskeskus alustas eelmisel nädalal turismikampaaniaid lähiturgudel Soomes ja Lätis, mis tuletavad lähinaabritele meelde, et Eestis on head võimalused mitmekesiselt puhata ning motiveerivad naabermaale tegema eeskätt pikemaid reise. Kampaaniate agentuuriks on Age Creative.
PORTFOOLIO: Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius
Esimene lugu uuest sarjast, kus TULI tutvustab turundusmaailma teravamaid pliiatseid ja kirkamaid kriite läbi nende tööde. Otsa teeb lahti neli aastat järjest Kuldmunal Aasta Agentuuriks valitud Optimist Creative’i loovjõud Siim Nikopensius, kes on võitnud kohalikelt ja rahvusvahelistelt loovkonkurssidelt kokku üle 50 auhinna.
TULI juht Liis Tippel: mulle meeldib anda inimestele võimalus vastutada
„Ma ei saa aru, miks peaks nö konkreetse kinganumbriga palgatud inimese puhul kontrollima, kas tal king püsib jalas. Mina usun, et kui oled leidnud õige inimese, siis asjad laabuvad ja liigne kontroll on asjatu,“ ütleb alates maikuust Turundajate Liidu (TULI) juhina tegutsev Liis Tippel.
Uuringu tulemused: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2020
Milos Reklaami juht Brit Mesipuu viis kolmandat aastat järjest läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, kas ja kuidas Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad. Saadud tulemused on nüüd kokkuvõttena leitavad käesolevast artiklist. Aprillis 2020 läbi viidud küsitlusele vastajaid oli 411.