03.11.2021

WFA veebinar: kuidas turundada läbi mängude ja e-spordi?

World Federation of Advertisers (WFA) avalikustas uuringu Gaming Demystified: 2021, mis on järg 2019. aastal ilmunud raportile, kus on luubi all arvutimängud ja e-sport. 

Foto: WFA

Uuringus osales enam kui sada Aasia ettevõtet ning nendele tuginedes saab kinnitust, et valdkond kasvab jõudsalt. Selgub, et enam kui pooled ehk 62% turundajatest on viimase aasta jooksul investeerinud mängudesse ja e-sporti. Võrdluseks, 2019. aastal oli see osa 32%. Lisaks on peaaegu kolmekordistunud investeeritud summade maht. 

WFA korraldab 10. novembril veebinari, kus antakse ülevaade turundustrendidest, mis on seotud mängude ja e-spordiga. Kuidas on võimalik end läbi kiiresti kasvava valdkonna müüa ning milliseid nippe kasutatakse, et silma paista? Suur hulk uuringus osalenud ettevõtteid tunnistasid, et nad sooviks end paremini kurssi viia võimaluste ja riskidega. Just seetõttu pakubki WFA võimalust veebinari kaudu end harida.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt