Uudised

Solidaarse naistepäeva aktsioon kogus annetustena 24 950 eurot, et toetada naisi menstruatsioonitoodetega
Solidaarse naistepäeva aktsioon sündis soovist pakkuda naistepäevaks lillede ja kommide kinkimisele alternatiivi. Annetussumma eest ostetakse vaesuse käes kannatavatele naistele hügieenitooteid – sidemeid, tampoone ja kupsikuid. Lähemalt räägib Solidaarse naistepäeva algataja ja organiseerija Kristel Rannaääre.

Kuldmuna reklaamižürii juht Oliver Lomp: kehva case study’ga on võimalik väga tugev töö ära rikkuda
Turundusmaailm on praegu elamas Kuldmuna ajaloo kõige keerulisemat perioodi. Kriis ei ole enam eriline olukord, vaid saanud pea normaalsuseks. Kuldmuna reklaamižürii juht Oliver Lomp usub, et just raskes keskkonnas on loovusel võtmeroll.

Google alustab Eestis koolitusprogrammiga, et aidata kaasa majanduse taastumisele
Rahvusvaheline tehnoloogiakontsern Google alustab aprilli alguses Eestis koolitusprogrammiga „Õpi koos Google’iga“, et aidata kaasa Eesti majanduse taastumisele pandeemiakriisist ning tõsta aasta lõpuks vähemalt 4000 inimese ja ettevõtte digitaalseid oskusi.

Instagram tutvustab Eestis uusi funktsioone: Reels ja Music
Alates tänasest on eestlastel võimalik kasutada sotsiaalmeedias kahte uut funktsiooni: Music, mida saab kasutada nii Instagramis kui ka Facebookis ning Instagram Reels – uus viis, kuidas Instagramis luua ning avastada meelelahutuslikke lühivideoid.

Mustpeade maja on avatud väikestele koosseisudele otseülekanneteks ja salvestusteks
Märtsis ja aprillis on Tallinna Filharmoonia Mustpeade maja avatud väikestele koosseisudele veebikontsertideks, otseülekanneteks ja salvestusteks. Pakutakse ka soodsamat rendihinda.

Pipedrive’i uueks PR juhiks sai Maie-Liisa Sildnik
Hiljuti ükssarviku staatusesse tõusnud Eesti päritolu müügitarkvara arendaja Pipedrive kommunikatsioonitiimiga liitus Maie-Liisa Sildnik, kes hakkab tegelema ettevõtte meediasuhete ja tööandja kuvandiga Eestis ning rahvusvahelistel turgudel. Seni samal ametikohal olnud Mariliis Beger juhib nüüdsest kogu Pipedrive’i väliskommunikatsiooni globaalsel tasandil.

Kaili Vohnje: Eesti võiks olla tuntud kui maailma kõige väiksema bürokraatiaga riik
Milline on turunduse roll masinatööstuse ettevõttes? Kuigi otseselt reklaami ei tehta, on maine siiski tähtis ja tööandja brändingust ei pääse. Eesti maine tervikuna kandub üle ka siin tegutsevatele ettevõtetele. Küsimustele vastab MDC Max Daetwyler Eesti AS tegevjuht Kaili Vohnje. Lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundusele.

Miltton Grupp omandas Royal Experience’is 70% osaluse
Kriisiolukorra vajadustest sündinud virtuaalsündmuste lahendus viis 2020. aasta märtsis kokku üritusturundusfirma Royal Experience ja ärinõustamisettevõtte Miltton. Üheskoos viidi mullu ellu enam kui 200 virtuaalset üritust Põhjamaade suurettevõtetele, Eesti ja Soome valitsusasutustele ning rahvusvahelistele organisatsioonidele. Kiires tempos arendatud teenus avas uksed globaalsele turule, mistõttu otsustasid osapooled leivad ühte kappi panna.

Kerttu Talvik: Z-generatsiooni sotsiaalmeedia tarbimine eeldab personaliseeritud videosisu
Z-generatsioon ehk zoomerid on sugupõlvede loetelus viimased. Sünnipäraselt digialtid noored erinevad eelnevast generatsioonist mitmel olulisel moel. Globaalsete sotsiaalmeediaplatvormide esindaja Httpool tõi välja põhilised mustrid, mida peaks uusimale põlvkonnale turundades jälgima.