Uudised
Ärinõustamisettevõte Miltton ja digiturundusagentuur IMPACT 80/20 liituvad
Miltton Eestis kasvatas mullu müügitulu 1,5 miljoni euroni, mis teeb temast ärimahult suurima kommunikatsiooni-, valitsussuhete ning muutuste nõustaja Eestis. Tänavu jätkab Miltton laienemist, ühinedes digiturundusettevõttega IMPACT 80/20.
Tarmo Noop: naudin koostööd ja vastutust, aga kolme aasta pärast on aeg pensionile minna
Tarmo Noopi pole põrmugi liialdus ristida Eesti ettevõtluse dinosauruseks. Ta on üht suurt õlletehast – mis viimastel aastatel on kasvanud terve Eesti toiduainetööstuse suurimaks tegijaks – vedanud 22 pikka aastat.
Loovkonkursile EPICA pikendati tööde esitamise tähtaega, uus kuupäev on 2. november
Juba 34. korda toimuva globaalse loovkonkursi EPICA teeb eriliseks tema žürii, nimelt valivad võitjaid välja turundusajakirjade toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad.
Kampaania kutsub inimesi tutvuma enda tulevase pensioniga
Sotsiaalkindlustusamet ja sotsiaalministeerium alustasid 16. oktoobril ühise sotsiaalkampaaniaga, mille eesmärk on kutsuda inimesi mõtlema, milline on nende tulevane pension. Kampaania loovidee ja teostus on sündinud koostöös Vurri ja MediaBrokeriga.
Telia „Suurim julgus” käivitub taas. 40 000 last kogeb küberkiusamist, sekkuda julgevad vähesed
Sellel nädalal alustab Telia taas küberkiusamise vastase kampaaniaga „Suurim julgus”, kus pannakse südamele, et suurim julgus on vägivallale vastu astuda ja pakkuda tuge kõigile, kes ise end kaitsta ei oska või ei suuda.
Baltikumi suurim terviseteenuste keskkond muutis nime: SportID-st sai Stebby
SportID viis koostöös disainiagentuuriga Neway läbi brändimuutuse ning kannab nüüdsest uut nime Stebby. Uus bränd ei too kaasa suuri muudatusi keskkonna funktsionaalsuses, küll aga on täiesti tundmatuseni muutunud välimus.