Uudised

Coopi uued reklaamfilmid kannavad sõnumit “Viime elu edasi igas Eestimaa nurgas”
“Coopi uue brändikommunikatsioonistrateegia ja -lahenduse välja töötamine oli üks väga pikk protsess, aga muidugi väga tore töö, mille tulemusega oleme rahul,” räägib loovagentuuri Optimist Creative loovjuht Anti Jürgenstein.

Uus platvorm Apollo TV pakub interneti teel enam kui 50 telekanalit
Apollo TV loodab lahendada telerivaataja igivana probleemi, et telekast pole midagi vaadata. Samuti soovitakse jõuda majapidamisteni, kus ligipääs nüüdisaegsele TV-teenusele on piiratud. Platvorm kuulub Postimees Grupi tütarfirmale OMG TV OÜ-le, mis asutati möödunud aastal. Apollo TV juhi Toomas Tiiveli sõnul konkureerib uus teenus pigem Telia ja Elisa kui Netflixiga.

Saa tuttavaks: Kuldmuna 2021 žüriide juhid
Loovusfestivali Kuldmuna 2021 žüriisid juhivad Hannes Paesoo (KOOR), Kärt Villmann (AD Angels), Nikolai Mihailišin (Münchhausen), Oliver Lomp (Tabasco), Ivo Kallasmaa (Dalton), Taavi Esperk (Elamusstuudio) ja Laura-Maria Freiberg (Telia).

TULI taskuhääling. Tiina Seeman: tark inimene ei vaja juhti
Tiina Seeman, Proekspert AS-i Chief Culture & HR Officer ehk kultuuri ja inimeste valdkonna eestvedaja, räägib juhtidevabast organisatsioonist, Võrdse Palgamaksja tiitlist, kogukonna kultuurist, õigete inimeste leidmisest ettevõttesse, väärikast värbamisest ning muustki huvitavast.

10. märtsil TULI ja Mindshare’i veebinar “Kuidas meediaagentuur aitab äri kasvatada?”
Mindshare’i juht Maarja Kaalep võtab kokku Eesti turul toimuva ja toob näiteid, kuidas meediaagentuurid on kasulikud äri kasvatamisel. Veebinar on tasuta ja avatud seekord kõikidele huvilistele, mitte ainult TULI liikmetele. Kohtume Zoomis!

3. märtsil TULI & Smaily veebinar “Mis toimub meiliturundusega?!”
Nagu kõvemad kuulujutud ikka, nii on ka spekulatsioonid meiliturunduse surmast levinud kui kulutuli. Seekordsel veebinaril uurime, kas ja milliseid elumärke oma turunduspostkastis veel näha võime.

ARVAMUS. Tehnoloogilised lahendused arenevad täisvõimsusel, kas seenior sprindib või lohiseb nendele järele?
Mida aeg edasi, seda enam me tehnoloogiast sõltuvaks muutume. Kuigi digitaliseeruv maailm justkui kaotab omavahelise distantsi ja aitab ööpäevaringselt ükskõik millisest maailma nurgast omavahel ühenduses olla, siis Karl Gustav Adamsoo hinnangul toimib see pigem tänaste noorte ja tööealiste seas. Vanemaealiste ja aktiivsema online-elanikkonna vahele võib tehnoloogia tekitada generatsioonidevahelist lõhet, mis omakorda põhjustab eakatele sageli üksildust. Samuti turvatunde kadumist, eraldatust ühiskonnas toimuvast diskussioonist ning loodud tehnoloogilistest lahendustest.

ARVAMUS. Martin Rauam: üritusturundajaid ootab ees hübriidne ajajärk
Distantsilt elatav elu muutub järjest tavapärasemaks. Kui eelmine aasta oli virtuaalne, siis nüüd ootab üritusturundajaid ees hübriidne ajajärk, kirjutab üritusturundusagentuuri Jolos partner, Turundajate Liidu (TULI) juhatuse liige Martin Rauam. Hübriidüritused, hübriidkontor, hübriidkoosolekud, hübriidkoolitused ja hübriidfestivalid. Seega, kui sa ei taha jääda viimasena baari nostalgitsema, tuleb sellega arvestada.

Coca-Cola alustab Euroopas esimese paberpudeli prototüübi testimist
Coca-Cola alustab Euroopas Ungari turul esimese paberpudeli prototüübi testimist. Pilootprojekt on ettevõtte jaoks oluline samm, et täita suuremat „Jäätmevaba maailma“ (World Without Waste) eesmärki. Coca-Cola ambitsioon on koguda aastaks 2030 kokku kõik ettevõtte toodete pakendid ja need taaskasutada.

TULI taskuhääling. Andre Visse: ligi 40% ettevõtetest on küberturvamata
Telia Eesti tehnoloogiadirektor Andre Visse rääkis küberturvalisuse tasemest ettevõtetes, Turu-Uuringute AS’i poolt läbi viidud uuringust, Turvanetist, digikoristamise vajadusest ja paljust muust. Juttu tuli ka EAS-i poolt väljastatavast digitaliseerimise teekaardi toetusest.