23.02.2022

SEB ärisuuna turundust ja kommunikatsiooni juhib uus tiim

Eesti ühe suurima panga SEB fookuses on võrdselt nii erakliendid kui ka ärikliendid. Alates aasta algusest tüürib ärikliendi turunduse- ja kommunikatsiooni suunda uus tiim: Mari Konsap turundusjuhina, Katre Kärner kommunikatsioonijuhina ning Merili Milber kliendikommunikatsioonijuhina.

Merili Milber (vasakult), Mari Konsap ja Katre Kärner. Foto: Jake Farra

Nii Merili Milber kui Mari Konsap on SEBga seotud olnud aastaid. „Alustasin pangas tellerina ning liikusin edasi kontori juhiks, kust hakkasin suuremat huvi tundma just ärikliendi valdkonna vastu. Sellest tulenevalt võtsin vastu väljakutsed ärikliendi müügijuhina, mis andis hea võimaluse kaasa rääkida äriklientide toodete ja teenuste arendamisel ja nende klientidele tutvustamisel. Müügijuhina tegin igapäevaselt tihedalt koostööd turundusetiimiga ja ükshetk tundus loogiline jätk müügist turundusse liikuda. Tänaseks toetan sama tiimi turundustegevustega ja põnev on nüüd olla selles rollis, kes meie tooteid klientidele läbi turunduse tutvustab,“ ütleb Konsap.

„Minu tee panganduses algas samuti tellerina, ning sealt edasi olen tööalaselt peamiselt äriklientide valdkonnaga olnud seotud- ärikliendihalduri ja ettevõtte laenude arendusjuhina. Kliendikommunikatsioonijuhi väljakutse võtsin vastu, sest usun, et lojaalsuse loomisel mängib just see positsioon suurt rolli ning annab võimaluse SEB panka veelgi personaalsemaks ja ettevõtete vajadustele vastavaks muuta,“ kirjeldab Milber.

Katre Kärner on varasemalt tegutsenud autode maailmas, juhtides Moller Auto turundust ning ka meelelahutuses, kus tema vastutada oli Forum Cinemas turundus- ja kommunikatsioon.

„Pank on kindlasti täiesti teine valdkond, aga just varasem kogemus andis arusaama, et B2B suund on see, kus praegusel hetkel tahan rohkem tegutseda ning kommunikatsiooni pool võimaldab just sisu poolt suuremal määral suunata. Kindlasti oli oluliseks argumendiks ka rahvusvahelisus ja jätkusuutlikkus, mis SEBs on tugevalt igapäevaste toimingutega põimunud,“ räägib Kärner.

SEB on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 90 liiget.

Kõik uudised