21.02.2022

Hakkab looma! Kuldmuna 2022 juhend on nüüd avalik

Järjekorras juba 24. Kuldmuna konkurss kulmineerub tänavu peoga 13. mail Põhjala tehase angaarides. Tööde vastuvõtt konkursile algab 14. märtsil ning nüüd on avalik ka Kuldmuna 2022 juhend.

2021 suvel valiti aasta üritusturundusagentuuriks Jolos. Foto: Harry Tiits

Taeva Pesamuna juhendi avalikustame peagi.

Kuldmuna 2022 ajakava:

  • Tööde esmailmumise vahemik: 5. aprill 2021 – 13. märts 2022
  • Tööde vastuvõtt: 14. märts – 10. aprill 2022
  • Hilinejate vastuvõtt: 11. aprill – 18. aprill 2022
  • Žüriide kogunemine: 4. – 5. mai
  • Festivali auhindamine Põhjala tehases: 13. mai 2022

Žüriide esimehed ja -naised:

  • Disainižürii I (hindab pakendi- ja brändingukategooriaid): Kadri Ann Mikiver (Velvet)
  • Disainižürii II (hindab trükiseid, keskkonnadisaini ning meisterlikkust tüpograafias, illustratsioonis ja infograafikas): Nils Kajander (Bond)
  • Reklaamižürii (hindab reklaamikampaaniaid ning trüki- ja välireklaame): Annika Oja ()
  • PR-žürii (hindab PR-kampaaniaid): Taavi Linnamäe (Digital Nation)
  • Digižürii (hindab digikampaaniaid): Jaan Naaber (Neway)
  • Üritusturunduse žürii (hindab üritusturunduse kategooriaid): Ken Matsalu (ID Production)
  • Audio/video žürii (hindab online- ja telereklaame, filmide meisterlikkust ja raadioreklaame): Kadi Freja Felt (Get Shot Films)

Žüriide täielikud koosseisud avalikustame järgmisel nädalal.

Pidu Põhjala tehases

juubeli eelaastal liigume konkursiga vaikselt varasema kevade poole. Kunagi ei ole liiga vara hakata oma töid vormistama, et kiirest tempost hoolimata jõuaks ikka töö teele saata. Ka sel korral on konkurss täienenud, oleme arvesse võtnud väärtuslikku tagasisidet žüriidelt ja osalistelt, et Kuldmuna veel paremaks muuta,“ ütles TULI tegevjuht Annken Haldna.

Ta jätkas: „Sel aastal ootame osalema kõiki suuremaid ja väiksemaid agentuure, vabakutselisi ning in-house tiime nii avalikust sektorist kui ka erasektorist. Ja muidugi on kogu valdkonna inimesed oodatud peole. Eelmisel suvel kostitas meid südasuvine 1. juuli Põhjala õues, sel aastal pidutseme samas meeleolus, kuid seekord angaarides.“

Loov is in the air!

Kuldmuna teema konkursi võitis seekord agentuur Tank, kes viis kokku värskuse, ideed, armastuse, linnud, munad ja looduse. Nii sündiski „Loov is in the air“!

Kuldmuna kontseptsiooni loovtiim:

  • Loovjuht: Villem Valme
  • Copywriter: Marko „Mörö“ Matvei
  • Kunstiline juht: Kaarel Vahtramäe
  • Projektijuht: Dolores Rang

km22 tuli pressikas 1920x1080px2x

„Sel aastal leidsime Kuldmuna loovidee läbi konkursi, kus osales 12 tõeliselt lahedalt loovat Kuldmuna teema ideed,“ kommenteeris Anniken. „Mõte valida Kuldmuna teema just konkursi teel tuli tänu Alvar Lonksile, kes eelmisel aastal spontaanselt Kuldmuna peale mõtles ja oma idee messengeris mulle saatis. See sütitas omakorda mõttelõnga, et mis siis, kui ka teistel andekatel loovatel on tahet ja energiat Kuldmuna korraldusse panustada. Ja õnneks oli!“

Ta jätkas: „Meile saadetud ideed inspireerivad meid julgemalt selliseid konkursse korraldama. Konkurss ise oli tasavägine ning žüriil (TULI juhatuse liikmed Martin Rauam, Patrik Kupenko, Ivo Kallasmaa, Eha Talvist-Reinsalu, Olga Peresild, Katriin Hunt ja Helen Roonet ning TULI tegevtiim Anniken Haldna, Kaarel Täll ja Alice Veedla) tekkis pikk arutelu, mille tulemusel võitis loovust, kergust ja armastust täis idee.“

Kõik uudised