Uudised
INTERVJUU | Taeva Pesamuna 2021 võitjad: „Oleme kindlasti oma nimed nüüd suuremalt “turunduskaardile” saanud.“
Kuldmuna 2021. aasta noortekonkursi Taeva Pesamuna osalejaid said võimaluse lüüa kaasa kodanikualgatuses „Teeme pai!“ ning eriliseks tegi selle asjaolu, et töötati reaalse töö kallal.
Aega ülesande lahendamiseks nappis ning 48 tunni jooksul pidi valmima loovidee. Parimaks kuulutati kampaania „Sinu panusel on jõud!“. Võidutiimi kuulusid Jelizaveta Karavajeva, Rezete Karu, Anna Leena Tae ja Aleksandr Vjunov. Uurisime eelmise aasta võitjatelt, kuidas Taeva Pesamuna on nende elu mõjutanud ja mida nad soovitavad teistele osalejatele.
Esimeses kvartalis avaldati turunduse valdkonnas 34% rohkem tööpakkumisi
2022. aasta esimeses kvartalis avaldasid tööandjad 73% rohkem tööpakkumisi kui eelmisel aastal samal ajal, selgub värskest CVKeskus.ee tööturu ülevaatest. Pandeemiaeelse ajaga võrreldes leidus tööpakkumisi 31% rohkem.
Ukraina talentidel on võimalik TULI portaali kaudu leida tööd
Hea TULI liige, turundus- ja loomevaldkonna tegija! Panustame Turundajate Liidu ning koos teiega, et Ukraina talendid leiaksid Eestis väärilist tööd ja koostööpartnereid. Oleme loonud TULI portaali töökuulutuste alla uue kategooria “UKRAINA TALENDID”.
TULI hommikuseminar: Digitaalsed kliendisuhted – kasutajalood ja parimad praktikad
Meil on hea meel teatada, et TULI hommikuseminarid on üle pika aja jälle tagasi! Ootame kõiki TULI liikmeid 20. aprillil kell 10.00 hommikuseminarile, kus esinevad Salesforce’i partner LeverUP Consultingu ja Rakendusliku Antropoloogia Keskuse esindajad. Räägitakse digitaalsete kliendisuhete loomisest ning kuidas viia pärismaailma teadmisi ja oskusi virtuaalsesse.
Trend influencer turunduses: Instagram Reels
Instagram Reels tekkest alates võib Instagramis näha üha enam videosisu. Ka influencer koostöödes kasutavad brändid/ettevõtted üha enam Instagram Reels formaati.
Põhjus selleks on lihtne: Instagram Reels on lühike ja tabav videovorm, mille abil on võimalik lühikese aja jooksul edastada informatsiooni ning tekitada vaatajas emotsioone. Seetõttu on tegemist väga tõhusa abivahendiga bränditeadlikkuse tõstmisel! Instagram Reels kasuks mängib ka kõrgem levik (reach): keskmiselt jõuavad Instagram Reels videod 22% võrra suurema vaatajaskonnani kui postitused ja story koostööd.
SEB kommunikatsioonijuht Katre Kärner: kuidas rääkida turunduses sponsorlusest
Paljud ettevõtted on usinad sponsorid ning valinud vastavalt oma väärtustele välja organisatsioonid või tegevusvaldkonnad, keda omalt poolt toetatakse.
Ilmselt teavad kõik turundajad, et logo paigutusest toetajate seinale ning omavahelisest ristturundusest sotsiaalmeedias jääb väheseks ning otsitakse pigem sisulist poolt, kuidas läbi sponsorlustegevuste ka laiemat tähelepanu köita.
Eestist saab esimene Michelini tunnustusega riik Baltikumis
EASi ja KredExi ühendasutus sõlmis lepingu, millega jõuavad Eestisse Michelini tärnid ja restoranigiid. See on rahvusvaheliselt kõige kuulsam, prestiižikam ja pikima ajalooga toiduvaldkonna tunnustussüsteem, mida turismisektor on aastaid oodanud.
INTERVJUU | Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka: „Ettevõtted ei peaks Ukraina sümboolikaga end siduma, sellest rääkima ega oma turunduses kasutama.“
Sõda Ukrainas mõjutab meid igapäevaselt nii era- kui ka tööelus. Siiski tasub mõelda, kas Ukraina konflikt on asjakohane kasutada ettevõtte edaspidistes turundustegevustes või mitte. Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka jagab oma nõuandeid ja selgitab, kuidas peaks sellises olukorras käituma.
INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii esimees Gert Lee: konkurssi korraldades ei saa me üle ega ümber maailmas toimuvast
Kuldmuna raames korraldatav Pesamuna konkurss on loodud eesmärgiga tuua kokku ja panna proovile noored turundustalendid. Konkursilt ei puudu ka üllatuslik väljakutse moment, sest eelregistreeritud tiimid saavad 15. aprillil briifi, mille lahendamiseks on aega vaid 48 tundi. Seejärel valib žürii välja kolm kõige põnevamat ideed, et tiimid saaksid neid juba lähemalt tutvustada. Žürii esimees ja reklaamiagentuur Taevas strateeg Gert Lee jagab soovitusi, kuidas konkursil edu saavutada.
Kuidas olla 2022. aasta Kuldmunal edukas?
Kuldmunale tööde esitamine on täies hoos. Millega tööde esitamisel peab arvestama, mida silmas pidama ja millest lähtuma? Nendele küsimustele vastavad inimesed, kelle loodud keissid on koos silmapaistvate töödega agentuuridele võidu koju toonud.
INTERVJUU | Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp: uus bränding sai üles ehitatud uudishimulikule tarbijale
28. märtsil tutvustas Tradehouse uut identiteeti ja pandi paika brändimissioon. Nautica keskuses toimunud esitlusel jäi kõrvu kõlama sõnapaar “Pretty Curious”. Ettevõtte tegevjuht Laura Kuldkepp selgitab, mis selle sõnapaari taga peitub ja miks oli brändiuuendus vajalik.