Uudised

Eesti Disainiauhinnad 2020 konkursi parimad tööd ERMis
3. veebruaril 2021 avatakse ERMis Eesti disainiparemikku tutvustav näitus ‘‘Eesti Disainiauhinnad 2020‘‘. Erakordne on see seetõttu, et nii suures mahus pole Eesti disaini hetkeolukorda kajastavat näitust ERMis varasemalt olnud.

Joel Volkov: kas omaloomingu tutvustamine sotsiaalmeedias on #reklaam?
Viimasel ajal on kirgi kütnud sotsiaalmeedias aktiivselt osalevate loomeinimeste segadus seoses oma tööde kajastamisega. Kas nüüd peavad Genka ja Kosmikud igale enda loomingut või T-särki promovale postitusele reklaami hashtagi külge panema?

Industry62 juht Andrus Altrov: toon pigem kasumi ohvriks, selleks et teha midagi ägedat
„Ettevõte on nagu elusorganism, seda ei saa päriselt omada. Peab vaatama, mis on ettevõttele endale ja selles töötavatele inimestele kõige parem,“ ütleb tarkvaraarendusfirma Industry62 kaasasutaja ja tegevjuht Andrus Altrov. Lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule. Intervjueeris Silja Oja.

Tartu Ülikooli Futulabi keskkond aitab leida praktikante ja töötajaid
Tartu Ülikool kutsub tutvuma Futulabi keskkonnaga, kus tööandja saab üliõpilastele pakkuda nii praktika- kui ka töövõimalusi. Peale selle on tööandjal võimalus kaasata üliõpilasi projektidesse, et viia eri õppekavade üliõpilastega ellu mõni idee või leida lahendus konkreetsele probleemile.

TULI taskuhääling. Kristjan Seema: „Viime Eestis elu edasi, mitte ei kärbi võimalusi.“
TULI taskuhääling tutvustab inspireerivaid inimesi, TULI liikmeid ning arutleb aja- ja asjakohastel teemadel. Esimeses saates oli külas COOP Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema, kes jagas mõtteid nii oma kogemustest, turundusest laiemalt kui ka COOP Panga tegemistest ja arenguplaanidest.

Mis seisus on influencer turundus Eestis? Vastavad 25 turundusjuhti
Promoty uuris kahekümne viie tuntud Eesti brändi turundusjuhilt, kuidas nende ettevõttes influencereid kaasatakse, millised on suurimad väljakutsed ja kui suured on influencer turunduse eelarved. Mitmel korral rõhutasid vastajad, et väldivad n-ö stereotüüpseid influencereid või neid, kelle Instagram meenutab reklaamikataloogi.

Kuidas Visit Estonia viis Eesti rahvuskultuuri TikToki
Age Creative’i loodud loomingulise lahenduse eesmärgiks oli tutvustada nii eesti kultuuri kui ka häid põhjusi Eestisse reisida, kaasates võimalikult palju osalejaid, kes tantsiks Eesti erinevates kaunites kohtades. Praeguseks on kampaania katvus juba rohkem kui kaks miljonit inimest.