Uudised

Möödunud aasta eksport jäi pea 2019. aasta tasemele
Statistikaameti andmetel vähenes 2020. aastal kaupade eksport võrreldes aasta varasemaga 1% ja import 6%. Esimesel poolaastal toimunud kaubavahetuse vähenemist aitas tasakaalustada lõpukuudel toimunud kasv – detsembris kasvas eksport 25% ja import 10%.

Algas kampaania “Makse makstes hoiame Eestit koos”
8. veebruaril algas Maksu- ja Tolliameti (MTA) kampaania „Makse makstes hoiame Eestit koos“, mis rõhutab iga maksumaksja panust Eesti elu toimimisse. Kampaania ideelahenduse töötas välja loovagentuur Creatum.

17. veebruaril tasuta veebinar: “Kuidas disainida lastele ja lastega?”
Avaliku sektori innovatsioonitiim ja inimkeskseid lahendusi otsiv Rakendusliku Antropoloogia Keskus kutsuvad selle aasta esimesse I-Klubisse. Võtame koos luubi alla ühiskonnas ühe keeruliselt uuritava, kuid teisalt meile justkui nii tuttavliku sihtrühma: lapsed. Osalemine tasuta!

Super Bowl 2021 reklaamid: koroonaraskused ja nostalgialaine
Eesti aja järgi öösel vastu 8. veebruari toimus USA reklaami-, muusika- ja spordiüritus Super Bowl 2021. See on telesündmus, kus ligi 100 miljoni silmapaari ette tuuakse kõige kallimad reklaamid – 30-sekundilise klipi näitamine maksis tänavu 5,5 miljonit dollarit. Reklaamijate lähenemine jagunes laias laastus kaheks – ühed rääkisid rasketest aegadest, teised surfasid nostalgialainetel. Ja vaatamata pandeemia-aastale (või just selle pärast) tehti ka palju nalja.

17. veebruaril TULI veebinar: kvartaalne meediaraport Initiative’ilt
Meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom teeb taas ülevaate kõige olulisematest teemadest meediamaastikul. Seekord on stuudios ka suurte meediaomanike esindajad: Signe Suur (TV3 Grupp), Jüri Pihel (Postimees Grupp), Kristiina Sepp (JCDecaux) ja Heiki Abel (Sky Media). Lisaks Erki Heinsaar meediaagentuurist Mediabrands Digital.

Ekspress Meedia hakkab vahendama reklaamimüüki ka sotsiaalmeediasse
Veebruarikuust liidab Ekspress Meedia oma reklaamimüügi põhiteenuste hulka ka sotsiaalmeedia planeerimise, mis võimaldab pakkuda klientidele paremat müügikampaaniate sihtimist ning muuta klientidele tehtavad meediaplaanid laiahaardelisemaks.

HKScan Baltikumi brändi- ja turundusosakonna juhiks sai Janne Laik-Lõhmus
Alates 1. veebruarist 2021 vastutab Eesti suurima toiduettevõtte HKScani Talleggi ja Rakvere brändide arendamise, Baltikumi tootearenduse ja turundustegevuste juhtimise ning vastutustundliku ettevõtluse projektide koordineerimise eest Janne Laik-Lõhmus.

Karjäärikeskus tuli välja erilise välireklaamiga
Veebruariga sai alguse värske kampaania, millega tutvustatakse Tallinnas avatud Karjäärikeskust. Uus keskus on unikaalne kogu siinses regioonis — läbi interaktiivsete lahenduste on võimalik analüüsida enda tugevusi ja võimeid ning seeläbi leida sobivaim töö või enesetäiendamise võimalus.