08.02.2021

Tallinna Botaanikaaia uus turundus- ja kommunikatsioonijuht on Annika Lepp

Alates 6. jaanuarist juhib Tallinna Botaanikaaia turundust ja kommunikatsiooni pikaaegse meediatöö kogemusega Annika Lepp.

Annika Lepp
Annika Lepp

“Tallinna Botaanikaaed on üks neist imelistest linnaoaasidest, kus kohtuvad lummav ilu, põnev teadus ja eluolulise säilitamine ning kaitsmine,” leiab Lepp. “Minu eesmärk on aidata kaasa keskkonnateadlikkuse kasvatamisele ning loodushoiu ja -hariduse populariseerimisele. Tallinna Botaanikaaia ja taimeriigi tutvustamisel on suur tähelepanu uutel, eelkõige noorematel huvigruppidel.”

Botaanikaaed tähistab tänavu 60. sünnipäeva. Tallinna Botaanikaaed asutati ENSV Teaduste Akadeemia instituudina 1. detsembril 1961. aastal. Alates 1995. aastast on botaanikaaed Tallinna linnaasutus.  Aastate jooksul kogutud kollektsioonid ning kujundatud avamaa- ja kasvuhooneekspositsioonid on Eestis unikaalsed ja liigirikkaimad – Tallinna Botaanikaaias on üle 8500 taimeliigi.

Annika Lepp on kommunikatsiooni– ja meediavaldkonnas töötanud ligi 20 aastat, sealhulgas juhtinud meediaseire ettevõtet Meedius Eesti OÜ, konsulteerinud erinevate valdkondade ettevõtteid PR-agentuuris Hill+Knowlton Strategies, olnud sisuturundusjuhiks hotellidele Viru ja Estoria, kaasasutanud ja töötanud aastaid loomade eestkoste organisatsiooni MTÜ Loomus kommunikatsioonijuhina ning loonud ja turundanud populaarset Taimetoidumessi, mis toimub tänavu Kultuurikatlas juba 11. korda.

Toimetas: Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt