03.02.2021

Karjäärikeskus tuli välja erilise välireklaamiga

Veebruariga sai alguse värske kampaania, millega tutvustatakse Tallinnas avatud Karjäärikeskust. Uus keskus on unikaalne kogu siinses regioonis — läbi interaktiivsete lahenduste on võimalik analüüsida enda tugevusi ja võimeid ning seeläbi leida sobivaim töö või enesetäiendamise võimalus.

Töötukassa Karjäärikeskuse välireklaam
Töötukassa Karjäärikeskuse välireklaam

Kriis pani meid kõiki mõtlema, mis saab siis, kui ma oma tööd järsku enam teha ei saa? Mis on minu plaan B? Karjäärikeskuses saab igas vanuses huviline oma mõtteid karjäärinõustajatega selgeks mõelda – kas minna õppima või milliseid oskusi peaks arendama, et ka homme oleks kindel olla. Keskuses on kahel korrusel hulk põnevaid eksponaate – mõned neist ka veidi meelelahutuslikumad.

Keskuse tutvustuskampaania üheks silmapaistvaks osaks on uuenduslik välireklaami erilahendus „Alternatiivreaalsuse peegel“, millega kutsutakse möödujaid üles end otse tänaval erinevatesse töörollidesse asetama.

Eesti Töötukassa kommunikatsiooninõunik Lauri Kool räägib: „Otsustasime, et anname inimestele võimaluse linnapildis Karjäärikeskusest osa saada ja toome ühe eksponaadi näol väikese isutekitaja tänavatele välja.“ Eriline lahendus valmis koostöös ettevõttega Motor ning on ehitatud kahte Tallinna kesklinna bussiootepaviljoni ning seda saab uudistada Foorumi keskuse ees ja Solarise keskuse kõrval Estonia peatuses.

Bussiootepaviljoni sisse paigutatud tehnika pakub paviljonis viibijale võimalust end suurelt ekraanilt näha erinevates rollides, näiteks farmeri, kirurgi või politseinikuna. Huviline saab paviljoni kaamerat aktiveerides endast ka pildi teha ning seejärel telefoniga ekraanile ilmuvat QR-koodi skännides tehtud pildi otse enda nutiseadmesse laadida.

Välireklaamiettevõtte erilahenduse Kerstin Männiste rääkis lahenduse tehnilisest poolest järgmist: „Soov oli viia tehtud pildi edastamine telefoni võimalikult kontaktivabaks. See lisas lahenduse tehnoloogilisele poolele uuenduslikku põnevust, mille koostööpartnerid Motorist QR-koodi põhise pildijagamisega suurepäraselt lahendasid.“

Lauri Kool lisas erilahenduse teostuse kohta järgmist: „Kui olime oma mõttega ettevaatlikult välja tulnud, siis JCDecaux ja Motor tulid sellega kohe kaasa ja tulemus on parem, kui julgesime loota. Kuna keskuses on veel hulk eksponaate, siis mine tea, millega veel välimeedias välja tuleme, võib-olla tekib võimalus osaleda virtuaalsel töövestlusel?“

Teele Treiel, JCDecaux Eesti, TULI liige

Kõik uudised