Uudised

TULI taskuhääling. Liilit Kirss trendidest sotsiaalmeedias 2021
Taevas Ogilvy PR projektijuht ja suunamudija Liilit Kirss jagab mõtteid sotsiaalmeedia suundadest nii tema enda, agentuuri, kui ka mõjuliidrite vaates. Muuhulgas saab teada, kes ütles, et selfie’d pole enam moes, mis on Instagram Reels ning mida ikkagi arvata sellest siiani paljundatavast Bernie Sandersi meemist.

Wolti juht Liis Ristal: turundus pole lihtne, sest inimesed pole lihtsad
Võib tunduda, et turundus on kaldunud tugevasti performance-turunduse suunda ning loovust ja brändingut tähtsustatakse vähem. Wolti Baltikumi haru juht Liis Ristal väidab, et mõlemad on olulised: „Kui taandada loovus, siis jääb järele hind ja hinna alusel konkureerimine pole enamasti kasumlik.“ Lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundusele.

Proekspert aitab kosmosetehnoloogia abil jalgpalliväljakute kattematerjali tootjatel uutele turgudele siseneda
Proekspert tuvastab kosmosetehnoloogia abil spordiväljakute kattematerjali ja selle seisundit, mis pakub huvi väljakute kattematerjali tootjatele, et senisest tulemuslikumalt siseneda uutele turgudele. Sama tehnoloogiat saab rakendada ka muude objektide tuvastamiseks ja kombineerida teiste tehnoloogiatega. Lahendust pisut muutes võib seda rakendada näiteks põllumajanduses, loodushoius, regionaalsete sotsiaalsete ja spordiobjektide planeerimisel.

SEB kogemus juturobotiga: chati-vormis suhtlemine on inimestele meelepärane
Aastal 2020 pidas SEB virtuaalne nõustaja maha 235 000 vestlust, millest rohkem kui 80% võis pidada edukaks. Lähemalt räägib juturoboti juurutamisest pangas SEB Balti arendusjuht ehk robotite treener Kadri Arula, kes vastutab tehisintellekti arendamise ja koolitamise eest.

Media House: 25% Eesti elanike jaoks on internetist ostmine nüüd lemmikmeetod kaupade ja teenuste soetamiseks
Meediaagentuur Media House uuris, kuidas Eesti inimene end pandeemia ajal tunneb, et kaardistada ostukäitumise ja meediatarbimise muutusi. Selgus, et 12% loobus mullu auto ning 9% eluaseme ostmisest. Oma igapäevaseid oste vähendas 39% inimestest, ostlemine on muutunud veelgi internetikesksemaks.

TULI uus liige Astri Grupp: alates eriolukorra algusest oleme elanud kiirteel
„Käivet suutsime kasvatada üle 200%, külastuste arvu mitme miljoni võrra ning ka uusi e-poode liitus astri.ee platvormiga aasta jooksul ligi 300,“ meenutab Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt aastat 2020, mil füüsilised keskused tuli sulgeda ning suunata fookus ümber e-kaubandusele. Praegu on Astri e-poest võimalik osta 550-lt müüjalt.

Uuring: Eesti ettevõtted on asunud värbama rahvusvahelisi kaugtöötajaid
EASi tellitud uuringust selgus, et peamiselt kasutavad Eesti ettevõtted rahvusvahelist kaugtööd koroonaviirusest tingitud piirangute tõttu või ka siis, kui hea spetsialist ei ole valmis Eestisse kolima.

Kui paljud eestimaalased on valmis soovitama oma tööandjat ka tuttavatele?
Pisut rohkem kui iga neljas töötaja (26%) on valmis oma tööandja juures töötamist soovitama ka oma tuttavatele, selgus tööportaali CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri suurest tööturu-uuringust, kus osales üle 9700 töövõtja. Enim on valmis kutsuma tuttavaid enda tööandja juurde tööle infotehnoloogiasektori töötajad ja pärnakad.

Martin Paršin: digitaalsed strateegiad ei ole karpi asetatud tooted
„Digitaalsed strateegiad ei ole karpi asetatud tooted, et tehtud ja valmis, anname üle. Need arenevad orgaaniliselt koostöö vältel. Pead olema valmis juba näiteks kahe kuu pärast oma lahendust muutma, ei tohi jääda kinni,“ räägib Nobel Digitali digistrateeg ja partner Martin Paršin intervjuus oma kontori-pinginaabrile Jass Seljamaale.

Soomes alustas tööd teine EASi ekspordinõunik
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses (EAS) alustas jaanuaris tööd uus Soome ekspordinõunik Aide Tõnts, kelle abiga saavad Eesti ettevõtted laiendada oma tegevust Soomes ja suurendada ekspordivõimalusi.

TULI taskuhääling: Madis Ots ja Taivi Koitla Kuldmuna konkursist
Eesti suurima loovusfestivali Kuldmuna selleaastane konkurss pole enam mägede taga ning on õige aeg hakata mõtlema nii tööde vormistamise peale kui ka meenutada, mis olid Kuldmuna ’20 head ja vead. Stuudios on Kuldmuna ’20 reklaamižürii esimees Madis Ots ja disainižürii esinaine Taivi Koitla, kes vahetavad kohvitasside taga mõnusalt mõtteid toimunu ning oma kogemuste osas ja jagavad väärt soovitusi eesseisvaks konkursiks.