04.02.2021

HKScan Baltikumi brändi- ja turundusosakonna juhiks sai Janne Laik-Lõhmus

Alates 1. veebruarist 2021 vastutab Eesti suurima toiduettevõtte HKScani Talleggi ja Rakvere brändide arendamise, Baltikumi tootearenduse ja turundustegevuste juhtimise ning vastutustundliku ettevõtluse projektide koordineerimise eest Janne Laik-Lõhmus.

Janne Laik-Lõhmus
HKScan Baltikumi brändi- ja turundusosakonna juht Janne Laik-Lõhmus

HKScan Estonia juhatuse esimehe Anne Mere sõnul esindavad nii Talleggi kui ka Rakvere tooted eestimaalaste jaoks kvaliteetset kohalikku toitu, mis on toodetud Eestis kasvatatud kanade ja sigade lihast. ”Meie eesmärk on jätkuvalt aidata inimestel tarbida kodumaist tervislikku ja mitmekesist toitu ning selles on suur osa ka meie brändide ja turundustegevuste arengul,“ lisas Mere.

„Mul on hea meel, et Janne on võtnud selle väljakutse vastu ning lisaks sellele asub vedama ka meie vastutustundliku ettevõtluse projekte. HKScanil on ambitsioonikas eesmärk muuta aastaks 2040 kogu oma tarneahel, sh loomakasvatus süsinikuneutraalseks. See tähendab, et me peame juba praegu selles suunas liikumiseks võtma ette suuri samme, et olla tulevikus oma tegevuses ja partnerite valikul kliimasõbralik,“ märkis Mere.

Janne Laik-Lõhmus siirdus HKScan Baltikumi brändi- ja turundusosakonna juhi ametikohale jaekaubandusettevõttest , kus ta juhtis veidi üle kolme aasta turunduse ja avalike suhete osakonda. „Tallegg ja Rakvere on ühed Eesti tuntuimaid ja pikaajalisemalt armastatud brändid, mille juhtimine on ühelt poolt suur vastutus, et toimivat hoida ja arendada, ning samas ka suur väljakutse, et kõnetada tarbijaid värskelt ja uutmoodi,“ sõnas Laik-Lõhmus.

„Mul on siiras rõõm, et olen liitunud HKScani tegusa meeskonnaga värskelt loodud uuel positsioonil. Arvestades HKScani uusi strateegilisi initsiatiive ja jätkuvaid ambitsioonikaid plaane, ja siinjuures Baltikumi riikide iseärasusi ka omavahel, siis usun, et alanud uuest teekonnast saab üks võimas sõit,“ lisas ta.

Toimetas: Silja Oja, TULI

Kõik uudised