Uudised
Solarise keskuses saab tutvuda Eesti disaini paremikuga
26. septembril avanes Solarise keskuse disainitänaval Eesti Disainiauhinnad 2022 nominentide näitus. Eesti viimase kahe aasta disaini tipptöödega saab Solarises tutvuda ühe kuu jooksul. Peale seda rändab näitus edasi erinevatesse Eesti paikadesse.
Haridus- ja Noorteameti aktiveerimismäng jõudis Euroopa Digital Communication Awards festivalil finaali
Kategoorias „Contest and Game“ parimate sekka jõudnud mäng „Study in Europe test“ tutvustas Euroopat kui maailma kõige atraktiivsemat piirkonda õppimiseks. Mängu loojad olid Optimist ja Haridus- ja Noorteamet, kes omakorda said tellimuse Euroopa Komisjonilt.
TULImusta konkursile lükkab hoo sisse tutvustav veebinar
Uus tulemuskonkurss TULImust saab avapaugu juba tuleval esmaspäeval, 3. oktoobril, mil algab tööde esitamine. 4. oktoobril toimub aga veebinar, kus tutvustatakse konkurssi, kategooriad ja osalustingimusi ning Matis Metsala Adformist räägib programmaatilistest reklaamidest ja andmete kasutamisest digiturunduses.
Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2022 võitjad, Grand prix viis koju Velvet
Eesti Disainiauhinnad 2022 konkursil võidutses tänavu disainiagentuur Velvet, kes võitis kategoorias Graafiline ja digitaalne disain: Kultuuriline ja lingvistiline mitmekesisus ning Graafiline ja digitaalne disain: Jätkusuutlik areng ning Elumuutev disain. Kahes viimases pälvisid nad võidu “Educase’i” ehk Meeltemättaga.
Haavatavad juhid, virtuaalreaalsus ja muu ehk viis peamist mõttekildu tänavuselt Nordic Business Forumilt
Eelmisel nädalal toimus Põhjamaade suurim juhtimiskonverents Nordic Business Forum, mis keskendus tulevikku suunatud juhtimisele. Olulisemaid mõttekilde jagavad kommunikatsioonibüroo Optimist Public partnerid Triin Adamson ja Mari-Liis Ahven.
E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät seadusemuudatusest: kaupmehed kompavad ning otsivad võimalusi ja piire
E-poodide hinnastamise seadusest on möödas enam kui neli kuud. Uurisime E-kaubanduse Liidu juhilt Tõnu Väädilt, kuidas on siiani kaubitsejad tegutsenud ning kuidas ollakse valmis järgmisteks kampaaniateks.
TalTechi konverentsil esineb maailma üks hinnatumaid turundusteadlasi
Kes on need turundustalendid, kes järgmistel aastakümnetel teevad ilma Eesti ettevõtetes nii kodu- kui välisturgudel? Tule ja hinda Taltechi konverentsil “TalTech turundus 30” oma pilguga Tallinna Tehnikaülikooli turunduse eriala viimaste aastate parimaid lõpetajaid. Konverentsi peaesinejaks on oma ala tõeline tipp.
B2B turundus muutub järjest loomingulisemaks. Kuiv korporatiivne keel tuleb unustada
Kui inimesed mõtlevad B2B ehk ärilt ärile turundusele, siis tavaliselt ei karga esimesena pähe sõna “loominguline”. Kuid see on muutumas. B2B turunduses on kreatiivsus järjest olulisem. Seda tõestab seegi, et tänavu jõudis B2B kategooria esmakordselt Cannes Lionsi loovuskonkursile.
Meaningful Brands uuringust selgus, mis brändi on eestlased enim kiindunud
Havas Estonia korraldas eelmisel nädalal turundusürituse Meaningful Marketing Morning. Selle raames toimusid erinevad turundusalased esitlused ja tehti teatavaks brändid, millesse eestlased on Havasi uuringu Meaningful Brands põhjal kõige enam kiindunud.
INTERVJUU | Graafiline disainer Margus Tamm: tarbija ei taha kogu aeg vaatemängu
Margus Tamm on auhinnatud kunstnik, disainer, kirjanik ja teadur. Ta on töötanud reklaamibüroodes ja täna tegutseb vabakutselisena, kes on noppinud hulganisti auhindu erinevatelt konkurssidelt. Vaatame, milline töö on tema portfoolios see kõige meeldejäävam ja meenutame 1990ndaid reklaamimaailmas.
Puust ja punaseks: mis ja kellele on tuliuus tulemuskonkurss TULImust
Eesti turundusmaailm saab novembris ühe konkursi võrra rikkamaks. Esimest korda selgitatakse parimad tööd välja tulemuskonkursil TULImust. Seda, millega täpselt tegu on, räägivad Turundajate Liidu juhatuse liikmed: SEB Panga Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juht Eha Talvist-Reinsalu ning MediaComi juht Olga Peresild, kes on ühtlasi konkursi ellukutsujad.
Optimist muudab Eesti ettevõtetele Saksamaale laienemise lihtsamaks
Eelmisel nädalal avas Optimist Group ametliku vastuvõtuga esinduse Berliinis, et Eesti ettevõtetel oleks Saksa turule laienemine senisest lihtsam. Ettevõtete Saksamaa laienemisplaane toetab nüüdsest ärikonsultatsiooni ettevõte Optimist Expand, nutikaid ja turgu arvestavaid turunduslahendusi pakub loovagentuur Optimist Creative Berlin.