Uudised
La Ecwadori uued loovtalendid tahavad raputada Eesti reklaamimaastikku
Tänavu oma 25. juubelit tähistav agentuur La Ecwador on viimase aastaga jõudsalt laienenud. Värskete liikmetena on lisandunud Loomeväljale kolm kogenud tegijat, keda ühendab üks ja sama – soov raputada Eesti reklaamimaastikku. Saame nendega tuttavaks.
Täna on viimane võimalus esitada töid Selge sõnumi konkursile
Juba kaheksandat korda kutsub Eesti Keele Instituut (EKI) üles märkama ja tunnustama neid ettevõtteid ja organisatsioone, kes väärtustavad ilusat eesti keelt ning kelle ühiskondlikud sõnumid on selged ja arusaadavad. Tööde esitamise tähtaeg on täna, 7. oktoobril.
INTERVJUU | 25 aastat La Ecwadori! Heily Aavik: Eesti turunduse suurim puudujääk on ambitsioonitus
La Ecwador tähistab 6. oktoobril oma 25. sünnipäeva! Agentuuri asutaja ning tegevjuht Heily Aavik (50) meenutab sel puhul minevikku ning puudutab olevikku ja tulevikku. Teemadering on lai: macho-kultuur, ebameeldivad kliendid, elektriarved, ambitsioonitus, aednikud ja palju muud.
Euronicsi turundus- ja kommunikatsioonijuhina asus tööle Helen Kannelmäe
Enne Euronicsi tiimiga liitumist töötas Helen Kannelmäe alates 2019. aastast strateegina teenusedisaini agentuuris Rethink. Varem on ta juhtinud Euroopa Innovatsiooniakadeemia turunduskommunikatsiooni valdkonda ning töötanud digiturunduse ja e-kanalite juhina telekomifirmas Telia.
Põhjala tehases asub unikaalne ja uudne sündmusstuudio: Kopli Virtuaalstuudiod
Üritusturundusagentuuride Elamusstuudio ja VOOL Events koostöös sündis idee pakkuda igaühele võimalust korraldada üritusi, olenemata sellest, kui suursugune on idee ja inimeste arv. Nii sündis Kopli Virtuaalstuudiod. Kui palju erinevaid stuudiod ühte asutusse mahub? Sel teemal võtab sõna Kopli Virtuaalstuudiod üks loojatest, VOOL Events asutaja Sten Skolimowski.
TULI TASKUHÄÄLING I Eva Truuverk: „Me sildistame liiga kergekäeliselt, olgem toetavamad.“
Rohepesust, õigustalgutest, toiduraiskamisest, pakendite disainijuhendist, tasakaalus majanduse mudelist, Rohetiigri Akadeemiast ja selle lõpetanud 30st organisatsioonist, tennisepallidest ning paljust muust huvitavast räägib koostööplatvormi Rohetiiger eestvedaja Eva Truuverk.
Jätkusuutlikkus, koostöö ja andmed ehk selle aasta The World Media Awards’idel domineerinud teemad
The World Media Groupi (WMA)* korraldatav iga-aastane üritus The World Media Awards tunnustab brände, agentuure ja meediapartnereid, kes loovad parimaid rahvusvahelise sisuga piiriüleseid reklaame. Selle aasta shortlistis domineerisid uuenduslikud ja ebatavalised kanaliteülesed meediarakendused, jätkusuutlikkuse teemad, koostöö ja andmed.
Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna uueks juhiks sai Maris Kivi
Sellest nädalast asus Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna juhina tööle Maris Kivi, kel on enam kui 25 aastat valdkonna kogemust. Esimest korda elus jaekaubanduses tööle asuva Kivi sõnul näeb ta Maximas mitmeid põnevaid väljakutseid.
INTERVJUU | Ivo Linna: ma ei osaleks reklaamides, kui see oleks vastumeelne, mulle tõesti väga meeldib
Kuidas Crocs pähe sattus? Missuguseid kurgireklaame võiks rohkem olla? Millise viraalse video kohta on sobilik kasutada väljendit “püha essuke”? Kõike seda ja rohkelt muud saad teada, kui loed intervjuud Ivo Linnaga (73). Legendaarse muusikuga, kes on reklaamidesse sattunud küll ja küll.