Uudised
INTERVJUU | Kuldmuna järelpeol esinev NOËP: vahel nokitsen kaks päeva TikToki klipiga ja mõtlen, millega küll tegelen
Reedel Kuldmuna järelpeol esinevat NOËPi ehk Andres Kõpperit tunnustati hiljuti Eesti muusikaettevõtluse auhindadel hea sotsiaalmeediasisu eest. TULI-le räägib ta, kuidas tema TikTokid sünnivad, mida Eesti turundajad silmas pidada võiks ning mis talle ebamugavust valmistab.
Reddit – kogukonnapõhise turunduse kullasoon
Globaalselt juba pikalt esirinnas olnud Reddit on viimastel aastatel ka Eestis tugevalt kanda kinnitanud ning tänaseks on platvormil üle 430 000 kohaliku kasutaja. Vaatamata siinse kogukonna pidevale kasvule on platvorm veel Eesti turundajate seas avastamata maa. Kuidas Redditis reklaamtegevus käib, rääkis Httpool Eesti Redditi ja TikToki kliendipartner Karl Trepp.
INTERVJUU | TMW konverentsil esinev Markus Linde jagab nippe, kuidas reklaami õiget muusikat valida
Mida teha, et kokku satuks õige bränd ja õige muusika? Sellest räägib Markus Linde. Neljapäeval Tallinn Music Weeki konverentsil esinev sakslane on muusika ja reklaami kokkupuutepunktis kogemusi kogunud juba ligi 20 aastat.
Olav Osolin Kuldmuna sünnist: ärimehed korraldasid Kuldnaela, aga tulemused tekitasid nii palju virinat, et agentuurid otsustasid oma võistluse teha
Kuldmuna tähistab tänavu oma 25. sünnipäeva ning sel puhul on paslik ajalukku reisida. Kuidas mainekas loovuskonkurss sündis ning keda esimese Kuldmuna võitjatest üritas Olav Osolin enda ettevõttesse värvata? Seda kõike meenutas ta TULI lehel ilmunud sotsiaalkampaaniate loos.
SUUR LUGU | Sotsiaalkampaaniad sünnivad südames! Nende ajalugu ja hingeelu esimesest Kuldmunast praeguseni
Igal aastal jagatakse Kuldmune. Agentuuride esindajad poseerivad, tellijad rõõmustavad. Inimesed, kes teevad sotsiaalkampaaniaid, loodavad, et nende töö muudab maailmas midagi päriselt paremaks. Keiu Virro uuris, kuidas head sotsiaalkampaaniad sünnivad.
Kuldmuna 2007-2014 ülevaade | Hommikutundideni pidutseti nii Tallinnas, Tartus kui ka Pärnus
Jätkame Kuldmuna pidude seeriaga. Suursündmus on jõudnud 25 aastaga nii Tartusse kui ka Pärnusse, nii klubidesse kui ka kontserdisaali. Ja alati on kohal olnud värvikas seltskond. Vaata, kas leiad end piltidelt!
TULIUUS LIIGE | Advokaadibüroo TGS Baltic: reklaamiseaduse muutmisest ei piisa inimeste käitumise mõjutamiseks
Kas reklaamiseadust oleks tarvis karmistada või hoopiski lõdvemaks muuta? Kuidas Eesti advokaadid isikubrändi ehitavad ning kuidas üldse üht advokaadibürood turundada? Sellest räägivad TGS Balticu turundus- ja kommunikatsioonijuht Heleri Michalski ning reklaamiõigusele spetsialiseerunud vandeadvokaat Mari Anne Rohtla.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Maris Altsoo: mul ei olnud plaanis Kuldmunale minnagi, sest võitu ei osanud küll ette näha
Minu esimene Kuldmuna sündis missioonitundest teha keskkonnasõbralikumat üritusturundust, kirjutab Milestone Events partner ja loovjuht Maris Altsoo. Praegu on päris kummaline tagasi vaadata, et tegu oli nõnda kõnetava ja Kuldmuna väärilise ideega, aga aastal 2015 liikusid need teemad meie valdkonnas veel kahjuks teosammul.
AI pealetung, läbipõlemine ja looming iseendale: OFFF Barcelona peegeldas koroona-aastate katsumusi ja uusi disainitrende läbi lootusrikka prisma
Märtsi eelviimasel nädalal kogunesid loovinimesed Barcelonasse, kus toimus taaskord üks maailma suurimaid loovusfestivale OFFF. Kolmest esinejatest ning inspiratsioonist pungil päevadest teeb üdini subjektiivse ülevaate Melissa Tuuling disainistuudiost Fraktal.