TV3 Grupp Eesti reklaamimüügi juhtimise võtab üle Aivo Kütt
Alates detsembrist võttis TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade juhtimise üle senine raadiote müügidirektor ja Artist Meedia ärisuuna juht Aivo Kütt.
“Senine tele- ja online reklaamidirektor Katri Soopalu otsustas võtta aja iseendale, et keskenduda uutele väljakutsetele ja isiklikule arengule. Oleme talle väga tänulikud silmapaistva töö ja pikaaegse panuse eest, mida ta on TV3 Grupi arengusse andnud,” sõnas TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur.
“Ettevõtte varasemate muudatuste ja kõigi tütarettevõtete ühendamise loomuliku jätkuna oleme samm-sammult liikunud reklaamimüügi osakondade ühendamise suunas. Sellest tulenevalt oli mõistlik koondada nüüd kõik reklaamimüügi juhtimise ülesanded ühe juhi alla. Aivo Kütt toob sellesse rolli oma pikaajalise kogemuse ja parimad praktikad, mis aitavad veelgi paremini TV3 Grupi eesmärke ellu viia,” lisas Suur.
“Uue rolli vastutusrikkus seisneb kogu reklaamimüügi juhtimises ja meeskondade ühise sihi loomises muutlikel aegadel. Televisioonil on aga turundusplaanides jätkuvalt oluline roll – see annab sõnumile nii pildi kui heli jõu. Katri Soopalu juhitud meeskond on tugev ja kogenud, mis loob hea aluse siit edasi minna. Tegemist on põneva väljakutsega, kus näen võimalusi seniste koostöövormide arendamiseks ja klientidele veelgi paremate lahenduste pakkumiseks,” sõnas Aivo Kütt.
Aivo Kütt on töötanud TV3 Grupis üle 22 aasta, millest viimased 12 raadio reklaamimüügi osakonna juhina ja alates 2019. aastast Artist Meedia ärisuuna juhina.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI