Uudised
Cannes’i blogi | Legendaarne will.i.am käsib valida, kummale poole loovust tahame jääda
“AI-AI-AI-AI-AI-AI ajab lihtsalt südame pahaks,” teatab tunnustatud turundusprofessor Scott Galloway. Ta on oma sõnul täiesti tüdinud, kuidas kõik arvavad, et Cannes Lions’il peab pidevalt tehisintellektist rääkima. Ta on üldse sõnakas mees ja kuulutab kõvasti kurja. Pool tundi hiljem astub aga lavale maailmakuulus muusik will.i.am, kellel pole pole samast teemast rääkimisest üldse siiber ees. Vastupidi.
Cannes’i blogi | Ebatäielik nimekiri inimestest, keda ma Cannes’is ei näe
Hommikusörgi mööda kuldset rannaliiva koos seitsmekordse olümpiavõitjaga, tao palli NFLi staaridega, poksi mere ääres, kuula kõrv kikkis, mida on rääkida MM-finaali võiduväravale väravasöödu andnud legendaarsel Hispaania jalgpalluril Cesc Fàbregasel. See on Cannes’i loovusfestival!
EKA disainiteaduskonna kolme uude magistriprogrammi saab kandideerida ka ilma eelneva disainihariduseta
Kogenud disainerid ja õppejõud Ruth-Helene Melioranski, Stella Runnel, Marta Konovalov, Kärt Ojavee ning Juss Heinsalu alustavad selle aasta sügisest Eesti Kunstiakadeemia (EKA) disainiteaduskonnas kolme uue tulevikku kujundava magistriõppekava juhtimist, mis on loodud maailmast ja inimestest hoolijatele. Uued programmid keskenduvad tänapäeva ühiskonna probleemide lahendamisele, kasutades selleks disaini meetodeid.
INTERVJUU | Turundus- ja kommunikatsiooniekspert Piret Reinson: sa ei saa olla turunduses edukas, kui ei saa kommunikatsioonist aru
Piret Reinson on turundus- ja kommunikatsioonisektoris tegutsenud enam kui 25 aastat. Selle aja sisse mahub töötamine ETV-s, Hansapangas, Nordeas ja E-residentsuses. Täna on ta elukindlustusfirma Lyfery üks asutajatest. Rääkisime Piretiga aja planeerimisest ja selle tähtsusest, erinevate erialade sidumisest ning sellest, kuidas turundus on läbi aegade muutunud.
INTERVJUU | Aasta disainiagentuur BOND: bränding ei ole kulu, vaid investeering, mis tõmbab maha paljud teised kulud
BOND kerkis aasta disainiagentuuride arvestuses pjedestaali kõrgeimale astmele teist aastat järjest. Huvitaval kombel võideti tänavu kõik neli kulda ühe kliendiga – US Real Estate’i ehk USREga. Istusime BONDi Tallinna stuudio juhi Nils Kajanderi ning USRE turundusjuhi Triin Tammelaga Rotermannis maha ning arutasime asja.
20 parimat AI turundustööriista, mille abil oma ettevõtet 2023. aastal kasvatada
Tehisintellekti (AI) kasutamine turunduses on jõudnud peavoolu. Raske oleks leida ettevõtteid – nii suuri kui ka väikeseid –, mis ei kasuta oma brändi või toodete reklaamimiseks parimaid AI turundustööriistu. Toome sinuni mõned populaarsed tööriistad.
Tere Tallinn! Baltic Brand Forum toimub sel aastal Eestis
Viiendat korda toimuv Baltic Brand Forum toimub 22. septembril Tallinnas, Fotografiskas. Paneeldiskussioonide ja loengutega jagavad oma teadmisi brändieksperdid ja oma valdkonna professionaalid 6 erinevast riigist. Päeva lõpus autasustatakse erinevates kategooriates Baltikumi silmapaistvamaid brände.
INTERVJUU | Jolose edu võti on tiimitöö: kui kolleegil hakkab kumm tühjaks minema, laenatakse pumpa
Kalakotlettidest, pingest ning jätkusuutlikkuse standarditest jutustavad Jolose loovjuht ja loovtiimi juht Melissa Mühlberg ning projektijuht ja produktsioonitiimi juht Kadi-Liis Allen. Miks me sellest kõigest räägime? Ikka seepärast, et Jolos tunnistati Kuldmunal juba neljandat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuriks.