Uudised

Sweep pidi Londonis tõestama, et nad pole kiri Nigeeriast
Sweepiga käib kaasas teatud müstilisuse loor. Agentuur on veidi üle paari aasta vana, kuid selle tegemistest ülemäära palju avalikkusele ei kostu. Nüüd on aeg küps, et rääkida hiljuti MM Grupi rüpest lahkunud ettevõtte esimesest suurest rahvusvahelisest projektist.

40-KORDNE TÕUS | Kuidas see juhtus? Reklaamiseaduse rikkumise eest võib nüüd trahvi saada kuni 400 000 eurot
Kui varem võis reklaami üldnõuete rikkumise eest trahvi saada kuni 10 000 eurot, siis mullu 1. novembril jõustunud seadusmuudatuse tulemusena tõusis maksimaalne trahv koguni 40 korda. On see halb või hea õigusloome ning kuidas see kõik juhtus?

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) tutvustab reklaamimaastikul levinud rikkumisi
Aasta 2023 möödus Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) reklaamijärelevalve tiimil toimekalt. Sageli jääb aga turuosalistele segaseks, millega täpselt TTJA tegeleb, kuhu oma fookuse suunab ja mispärast ei vasta nad kohe päringutele, vihjetele ja kaebustele reklaamide kohta. Järgnevalt anname ülevaate läbiviidud reklaamijärelevalve projektidest, tutvustame levinud rikkumisi ja 2023. aasta statistikat ning selgitame, kuidas järelevalvemenetlusi läbi viime.

Kaks Turundajate Liidu liiget ühinevad
Alates veebruarist liituvad advokaadibüroode PwC Legal ja TGS Baltic meeskonnad, et koos tuua Eesti ja kogu Baltikumi õigusteenuste turule uut energiat ja jõudu. Liitumise tulemusel kasvab TGS Balticu meeskond 80 inimeseni, moodustades sellega ühe suurima advokaadibüroo Eestis.

TULIUUS LIIGE | PS Music Agency räägib nublu näitel, kuidas teha muusikust bränd
nublu on nüüd (peaaegu) TULI liige! Õigemini, Turundajate Liiduga liitus PS Music Agency, mille hoole all on Eesti üks menukaim artist nublu ning mis korraldab suviti Pärnus toimuvat Beach Grind festivali. Hiljuti oma 15. sünnipäeva tähistanud ettevõttega räägime eespool mainitud nimedest, aga ka lollidest ideedest ja brändingust.

„Kuidas Su hääl, Sinu hääl mind nii õnnelikuks teeb…“ ehk kuidas raadioreklaam kuulatavaks teha
Hoolimata mürast, jutuvadinast, muusikast või muust taustahelist, tunneme ilmeksimatult ära, kui raadios kõlab reklaam. Raadioreklaamidest kirjutavad Eesti Keele Instituudi kõneuurijad Rene Altrov ja Hille Pajupuu.

Astri Grupi turundusjuht Piret Vapajeva: alati ei pea tegema tohutut ostukampaaniat, suurt ettevõtet saab turundada ka teisiti
Mis on Lõunakeskuse fenomen ja kas keskus saab lõputult kasvada? Neile ja teistele küsimustele jagab vastuseid Astri Grupi turundusjuht Piret Vapajeva.