Uudised
LÕPUTÖÖ | Noortele riigikaitsjatele tuleb kommunikatsioonis läheneda kiirelt ja lõbusalt
Ukraina sõja tõttu tõusis 2022. aastal Kaitseliiduga liituda soovijate arv Eestis kiiresti. Võrreldes nädalaga suurenes Kaitseliidu liikmete arv 20%. Sarnast huvi kaitsejõudude vastu tekitas Eesti ühiskonnas Krimmi annekteerimine, Gruusia sõda ning enne seda Pronksiöö, kirjutab Hendrik Tali.
Vaata, kes auhindade nimel konkureerivad! Selgusid BalticBest 2023 finalistid
Vaata, millised tööd jõudsid tänavuse BalticBesti reklaamikonkursi shortlisti. Konkursi finaal toimub juba 23. augustil live ülekandena Best Marketingi veebis, kus kõigil on võimalik kuulda ja näha töödele rahvusvahelise žürii hinnanguid. Võitjad selguvad iga kategooria lõpus.
INTERVJUU | Woola turundusjuht Katheriin Liibert: tugev bränd aitab inimeste südameid võita
Katheriin Liibert on turundusjuht arvukalt auhindu pälvinud iduettevõttes Woola, mis toodab lambavillast pehmendavaid pakendeid. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt rääkisid Liibertiga, miks on oluline välja selgitada oma klientide päris probleemid, kuidas oma brändiga teiste hulgast eristuda ning miks on turundusjuhina oluline aeg-ajalt müügikõnedes osaleda.
VISKA PILK PEALE: Selgusid Eesti kõige silmapaistvamad brändid. Julgete kaubamärkide hulgas särab suurnimede kõrval kohalik väiketootja
Brand Capitali värskest uuringust selgusid Eesti kõige silmapaistvamad brändid. Võitjad kroonitakse 22. septembril Tallinnas Fotografiskas toimuval Baltic Brand Forumil.
Navigeerimine majanduslike väljakutsete sees: praktiline juhis tugeva turunduseelarve koostamiseks
Eesti majandus on teist aastat järjest languses. Kuigi prognoose on erinevaid, siis tarbimine ja ettevõtjad on muutunud ettevaatlikumaks. Harjumuspärased ärimudelid ja strateegiad võivad lähitulevikus osutuda ebaefektiivseks. Selles tasub aga näha võimalust. Võimalust optimeerimiseks, innovatsiooniks ning turul uute niššide leidmiseks, kirjutab Convertali digiteenuste juht Christina Värno.
LÕPUTÖÖ⎜Uudiskirja päise näitel: emoji on rohkemat kui lihtsalt kollane naerunägu
E-maili turundus on üks tõhusamaid viise, kuidas saada tarbijaga otse kontakt ja luua usaldusväärne ja pikaajaline kliendisuhe. Aina tõusva trendina käivad uudiskirjadega kaasas emoji’d. Kõik ikka selleks, et sissetulevate kirjade seas paremini lugeja tähelepanu püüda. Minu bakalaureusetöö eesmärgiks oli väikeettevõtte näitel välja selgitada, kas ja kui tõhus on emoji kasutamine uudiskirja päises, kirjutab Karolin Linamäe.
INTERVJUU | Golden Drumi president Mojca Briščik: loovuseks peame leidma viisi, kuidas vahel rajalt kõrvale kalduda
Valdkonda ootavast talendikriisist, loovusest, tehnoloogiast ning festivalist endast jutustas TULI-le Golden Drumi president Mojca Briščik. Kesk- ja Ida-Euroopa riikidele avatud reklaamikonkurss jagab tänavu auhindasid 9.-10. oktoobril Sloveenias. Töid saab esitada 1. septembrini.
Kampaania võitleb koolikiusu vastu! Naiste võrkpalli EMil Tallinnas särab auhinnakarikas, mida keegi ei soovi saada
SA Kiusamisvaba Kool tänavune algatus koostöös Eesti Võrkpalli Liidu ning naiste rahvuskoondisega toob Tallinnas 16. augustil algaval Euroopa meistrivõistluste finaalturniiril lisaks tippvõrkpallile tähelepanu keskmesse ka koolikiusamise valusa teema. Selle rõhutamiseks on loodud Eesti tulemuste eest koolikiusus auhinnakarikas, mida keegi tegelikult ei soovi saada. Samuti kogutakse turniiril annetusi kiusuennetuseks.
TULIUUS LIIGE | Apotheka: kõik, kes julgevad teha turundust, kus hind ja bränd on tasakaalus, saavutavad varem või hiljem eelise
Kuidas pääseb turundaja hinnasõja nõiaringist? Sellest, edukultusest ning apteegi laiemast tähendusest jutustavad meile TULI värske liikme Apotheka turundusjuht Piia Pundi ning Magnum kontserni turundusjuht Maarja-Liis Toomik.
LÕPUTÖÖ | Hästi läbimõeldud keskkonnahoidlik pakend aitab kulusid kokku hoida
Lõputöö “Ringmajandust toetav müügipakendi rebränding leivatoodete näitel” käsitleb pakendi disaini ringmajanduses. Pakend on üks kiiremini jäätmeteks muutuv ese, mis tekitab keskkonnaprobleeme, sealhulgas toksilist keskkonda ja ressursside ammendumist. Üha enam on vajadus keskkonnahoidlike ja jätkusuutlike süsteemide järele, kirjutab Merke Luuk.