Uudised

Tehisintellektil põhinev turundus-tehnoloogiaettevõte Analytical Alley kaasas 700 000 eurot
Tehisintellektil põhinev tehnoloogiaettevõte Analytical Alley, mis aitab ettevõtetel mõista, kuidas turundustegevusi võimalikult kasumlikult planeerida, kaasas 700 000 eurot. 15-liikmeline tiim tegutseb juba kogu Baltikumis ja asub sel aastal Euroopa turge vallutama.

1. OSA | Bedwettersi poisid: me ei pea olema viisakad ega tublid, vaid veidi üle võlli. Meediale see meeldib
See oli 2007. aasta külm jaanuar. Olime MTV Eesti meeskonnaga tulnud Viljandisse, sest meie partnerlus Noortebändiga kohustas. Nüüd ajasin mööda Viljandi kultuurimaja koridore taga seda noort ja lahedat napaka nimega bändi, mis tol õhtul kõigist konkurentidest üle sõitis ja žürii südamed vallutas. Ma pidin saama Bedwettersi välkintervjuuks kaamera ette. Saingi.

Pane töö teele! Algas projektide esitamine Kommunikatsioonitegu 2023 konkursile
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) kuulutab välja iga-aastase auhinnakonkursi Kommunikatsioonitegu 2023. Tööde esitamise tähtaeg on 23. veebruar 2024 kell 23.59. Konkursi finaalvooru jõudnud eelmise aasta parimate kommunikatsiooniprojektide esitlused toimuvad teisipäeval, 12. märtsil.

Baltikumi reklaamiagentuuride TOP 10 võitis Tabasco
Reklaamiagentuur Tabasco on jätkuvalt heas hoos. Eile kuulutati välja kodumaistel ja rahvusvahelistel konkurssidel edukuse baasil välja Baltikumi parim reklaamiagentuur ja võitjaks osutus just Tabasco.

MKM ootab ettepanekuid reklaamiseaduse muutmiseks
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis avalikule arutelule reklaamiseaduse väljatöötamiskavatsuse (VTK), milles tehakse ettepanekuid reklaaminõuete kaasajastamiseks, praktikas ilmnenud kitsaskohtade lahendamiseks ja järelevalve tõhustamiseks, et kaitsta paremini tarbijate õigusi.

GALERII | Roheline TULI häkaton – järgmine samm jätkusuutlikkuse suunas
30. jaanuaril toimus Põhjala tehases asuvas Sepikoja galeriis Roheline TULI häkaton, kus rääkisime üritusturundajate ja koostööpartneritega olemasolevatest standarditest ja lahendustest ning mõtlesime koos, millised on valdkonna kitsaskohad nende täitmisel.

Jolos sai jätkusuutlike ürituste korraldamise ISO sertifikaadi
Jolos on esimene agentuur Eestis, kes sai rahvusvaheliselt tunnustatud ISO 20121 sertifikaadiga. ISO 20121 on rahvusvaheliselt tunnustatud standard, mis aitab üritusi jätkusuutlikult korraldada, st et üritusel oleks keskkonnale võimalikult vähe negatiivset mõju ning ühiskonnale rohkem positiivset mõju.

Coffee People’i näitel: millal ja miks peaks reklaamlause kaubamärgistama?
Patendiamet valib iga kuu välja tähise, mis tõuseb esile erinevate positiivsete omaduste poolest. Jaanuarikuu kaubamärgi saaja Coffee People’i slogan “Aeg ubasteks hetkedeks” sündis mõni aasta tagasi koostöös loovagentuuriga Division. Artiklis tuleb juttu Coffee People’i saamisloost, idee sünnist ja sellest, miks ja kas peaks kaubamärki registreerima.

TULIUUS LIIGE | Sinisilm Films: meie eesmärk on ka alati ise areneda ja kuulda, kuidas näiteks Tallinkil laevadega läheb või mismoodi Pro Kapital arendusi teeb
Sinisilm Films on turul tegutsenud pea kümme aastat ja selle ajaga teinud põnevaid projekte nii Eestis kui ka välismaal. Kes nad on? Mis on nende eesmärk? Nendele küsimustele vastab ettevõtte asutaja Marten Merila.

Karola Karlson: hea turundaja jätab AI kasutamata ehk 5 olulist 2024. aasta turundustrendi
Vabakutseline turundaja Karola Karlson mõtiskleb, mida toob alanud turundusaasta. Juttu tuleb nii AI-st, Z-generatsioonist, rohepesust kui ka muust.

VAATA TÄISPIKKA VERSIOONI! Indrek Viiderfeld räägib, kuidas sündis Pakendikeskuse telesaade “Reklaamiklubi 2.0” ning kui palju seda vaadati
Vana-aasta õhtul oli TV3 kanalil eetris saade “Reklaamiklubi 2.0”, mis valmis loovagentuuri Tabasco ja Pakendikeskuse koostöös. Uurisime Tabasco loovjuhilt Indrek Viiderfeldilt, kust tekkis mõte telesaadet teha, mitmete silmapaarideni “Reklaamiklubi 2.0” jõudis ja milliste ootustega telesaadet tegema asuti.

12 trendi eduka konverentsi korraldamiseks 2024. aastal
Kui COVID-19 pandeemia ajal hakati arvama, et päris konverentsid on möödanik ja virtuaalüritused on tulnud selleks, et jääda, siis praegu live-ürituste arv maailmas üha suureneb ja juba on jõutud tagasi 2019. aasta rekordtasemeni, kirjutab Eesti Konverentsibüroo turundusjuht Riine Tiigi.