Uudised
INTERVJUU | Adacti asutaja Kalev Kärpuk: ükski klient, kes on võrrelnud meid ja konkurente, pole valinud konkurente
Ürgsest soovist mängida, USA-sse laienemisest ning sellest, kuidas saada klientideks Gucci ja Starbucks, jutustab turundusidu Adact asutaja Kalev Kärpuk. Muuhulgas selgub, miks peab Kalev Adacti oma valdkonnas maailma juhtivaks ettevõtteks.
CANNES | Mobiilikategooria Grand Prix sisaldas midagi, mida kõik vihkavad. Kuld paljastas aga korruptsiooni
Mobiiltelefone nähakse tööriistadena, millega helistada, sõnumeid saata ja samme lugeda. Kui sellest kaugemale vaadata, võib leida vahendi, mille abil inimestega emotsionaalseid ja sotsiaalseid sidemeid luua. Vähemalt nii rääkis Cannes Mobile Lionsi žürii.
RecruitLab muudab nime Teamdashiks ja tuleb välja uue brändiga, et kasvada Ühendkuningriigi turul
Baltikumis soojalt vastu võetud Teamdashi tarkvara võimaldab värbajatel efektiivselt organiseerida kogu oma värbamisprotsessi – alustades kandidaatide leidmisest tänu efektiivsetele disaini- ja reklaamitööriistadele, lõpetades intervjueerimise, palkamise ja tiimisisese koostöö kiirendamisega.
LÕPUTÖÖ | Noored talendikad tööotsijad vaatavad just neid kriteeriumeid täitvate tööandjate poole
Tänast maailma kujundavad sotsiaalsed muutused, talentide jahtimine, juhtimine ja kiiresti arenev info- ja kommunikatsioonitehnoloogia valdkond, kirjutab Eva Kauponen, kes tutvustab oma lõputööd “ESG standardite ja nende elementide roll tööandja brändikommunikatsioonis Eesti IKT valdkonna näitel.”
19 AASTAT CANNES’IS | Marika Jahilo: Cannes pole enam koht, kus teadmisi hankida, vaid kus network’ida ning see peabki nii olema
Cannes’i loovusfestivali aitab meil mõtestada Marika Jahilo, kes on viimased 19 aastat olnud Cannes Lions’i ametlik esindaja Eestis. Mis on ajaga muutunud, mida räägiti tänavu ning kuidas käituda, kui sul on 500 ärikingitust, mida pole kuhugi panna?
TULIUUS LIIGE | Verston: tahame saada maailma kõige keskkonnasäästlikumaks taristuettevõtteks
Kas teedeehitus saab olla roheline? Kas autojuhti huvitab, kelle tehtud asfaldil ta sõidab? Sellest ja paljust muust (näiteks Ragnar Klavanist ja jalgpallist) räägime TULI värske liikme Verstoni brändi- ja kommunikatsioonijuhi Liisi Treieriga.
Nafta Filmsist sai Eesti esimene roheline filmitootja
Nafta Films alustas esimese Eesti ettevõttena süsinikneutraalset filmide ja reklaamide tootmist nii kodumaistele kui ka rahvusvahelistele klientidele. CO2 neutraalne tootmine suurendab Eesti filmisektori konkurentsivõimet ja avab ukse uute filmi- ja
reklaamiprojektide Eestisse tootmisele.
LÕPUTÖÖ | Eesti reklaamiagentuuride loovjuhtidel on olemas piisav kompetents, et töötada virtuaalsete mõjuisikutega. Miks seda ei tehta?
Siim Kokkota bakalaureusetöö eesmärk oli kaardistada Eesti reklaamiagentuuride loovjuhtide teadmisi ja kompetentse virtuaalsete mõjuisikute valdkonnas. Uurimuses osales üheksa loovjuhti Eesti suurematest reklaamiagentuuridest.
3 tähelepanekut AI kohta Cannes’ist. Kas ka Eesti loovagentuuridest saavad AI tehased?
Cannes’i loovusfestivalil oli raske leida ettekannet, kus AI-d ei puudutatud. Isegi kui arutleti täiesti teisel teemal, lipsas turundaja heaks semuks saanud kahesõnaline lühend suure tõenäosusega vähemalt korra jutust läbi.
ARVAMUS | Joel Volkov: hästi toimiv eneseregulatsioon aitaks vastutustundetult käitunud ettevõtted laua taha kutsuda
Ükskõik, kuhu ka ei vaataks, alati on keegi, kes pole kas reklaamiseadust lugenud, ei saa sellest aru või venitab piire meelega laiemaks. Nii on alati olnud. Ainus viis eetilisema ja rikkama ühiskonna poole on see, kui valdkond ise korda peab, kirjutab Tanki partner ja TULI juhatuse liige Joel Volkov, kes külastas muusikafestivali ning nägi seal reklaamiseaduse vaatevinklist mõndagi kahtlast.