Uudised
INTERVJUU | Optimist Digitali juht Andrei Maksimik: erilist tööd tehes peab natuke hirmus olema
“Räägitakse ainult numbritest ja sihikutest, aga kui kõik loevad sama hästi numbreid, siis oleme algpunktis tagasi,” räägib Optimist Digitali juht Andrei Maksimik. Intervjuus tuleb juttu loovusest, jaburdustest ning piiridest.
Viimane võimalus! EBS Turundusjuhi arenguprogrammi (TUJU) soodushind kehtib 16. juunini
Koolitusvaldkonnas tuleb turu trendidest eespool käia. TUJU arenguprogramm, mis stardib sel sügisel viiendat korda, on täiendatud koosloomevestluste, edasi- ja tagasiside temaatika juhendamisega ja täiesti uue teemana on programmis innovatsiooni juhtimine. TUJU arenguprogrammi soodushind kehtib 16. juunini.
Case study: Astri Grupi “TEO TAHE” kampaania oli AI tegu
Jätkusuutlik mõtlemine ja tegutsemine on teema. Samamoodi on AI teema. “Kui juba keskkonnast ja roheteemadest räägime, siis tundus ainuõige võtta olulisel määral töökaaslaseks AI, et toota vähem rekvisiite, mida eraldi pildistamise jaoks oleks vaja läinud,” selgitab tehisintellekti kaasamist Astri Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Piret Vapajeva.
Hiiumaa turismiklaster alustas teavituskampaaniat “Õpi päriselt puhkama!”
Loovlahenduse autor agentuur Lennuk lähtus sellest, kuidas luua kampaanias sümbioos moodsast arengukeskusest ja vaimurikkast ürgpaigast. Kuidas siis ikkagi õigesti puhata? Vastuseid jagab agentuur Lennuk juht Anna Peterson, Hiiumaa turismiklastri juht Kristel Üksvärav ja Peaasi.ee juht Anna-Kaisa Oidermaa.
Selgusid 2023. aasta vastutustundlikud ettevõtjad
Eesti kõige vastutustundlikumad asutused said eile kvaliteedimärgised, millega tunnustatakse ühiskondliku, keskkonna ja juhtimisliku tegevuse poolest silma paistnud tööandjaid. Kokku oli Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi (VEF) indeksi märgise saajaid tänavu 49, lisaks jagati Kai kultuurikeskuses toimunud üritusel välja ka kolm eriauhinda.
INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: oleme tugeva idee usku ja nii polegi palju meediaraha vaja – reklaam hakkab ise oma elu elama
Kui kasutada jalgpallimõisteid, tegi Tabasco Kuldmunal kübaratriki – aasta reklaamiagentuuri tiitel tõsteti pea kohale kolmandat aastat järjest. Agentuuri tegevjuht Karl Multer ning loovjuht Indrek Viiderfeld räägivad Pakendikeskusest, kuidas sünnivad ideed ning mis saab edasi.
INTERVJUU | Aasta kliendi Bolti brändijuht: hea idee on ära põhjendatud totter idee
“Poolteist aastat tagasi tegime asju, mida inimesed ei märganud. Nüüd meid märgatakse,” räägib Kuldmunal aasta kliendi tiitli võitnud Bolti brändijuht Maksymilian Malicki. Just nii kaua on Max – nagu teda Boltis teatakse – ettevõtte majasisest loovtiimi juhtinud. Intervjuus räägib Poolast pärit mees, kuidas ideed sünnivad, miks need võiks kiiksuga olla ning keda ta sooviks näha rohelise tõuksiga sõitmas.
Dentsu kaardistas tarbijaid enim mõjutavad finantsvaldkonna trendid
Rahvusvaheline meediaagentuuride grupp Dentsu võttis kokku olulisimad finantsvaldkonna trendid, mis võivad mõjutada tarbijaid ning tarbimist järgneva 10 aasta jooksul. Kõik nimetatud trendid mõjutavad otseselt nii pangandust ja makselahenduste pakkujaid kui ka kõiki teisi brände, kuna finantsiline toimetulek on järgneval kümnendil tarbijatele üks määravama tähtsusega teemasid.