Uudised
GALERII | Initiative ja Analytical Alley toovad turule klientide ärieesmärkidest lähtuvate meediastrateegiate optimeerimise platvormi
Möödunud neljapäeval kogunesid Initiative’i koostööpartnerid ning endised ja praegused kliendid meediaagentuuri kontorisse, kus veedeti meeleolukas õhtu. Teiste tegevuste hulgas tutvustati uut AI baasil töövahendit, mis võimaldab klientidele ennekõike ärieesmärkidest lähtuvate meediastrateegiate loomist.
Eesti suurim ettevõtluskonkurss alustab aasta parimate ettevõtete otsimisega
Tänasest saavad kõik ettevõtted kandideerida Eesti suurimal ettevõtluskonkursil „Eesti parimad ettevõtted 2023“. Silmapaistvaid ettevõtteid on võimalik kõikidel ka ise nomineerida. Konkursi eesmärk on tunnustada kõrge lennuga Eesti ettevõtteid ja tõsta esile ettevõtlikkust. Kandideerida ja nomineerida saab 2. juulini ning võitjad kuulutatakse välja 4. novembril toimuval pidulikul auhinnagalal.
Kuidas hakata globaalselt silma ehk mis jäi silma WFA globaalsel konverentsil
Aprillis toimus Istanbulis World Federation of Advertisers (WFA) iga-aastane konverents Global Marketer Week. Kuna Turundajate Liit on WFA ametlik liige, külastasid konverentsi TULI tegevjuht Anniken Haldna ning juhatuse liige Eha Talvist-Reinsalu. Katusteemaks oli jätkusuutlik turundus ning mõlevad jagavad enda muljeid jätkusuutlikkusest ja loovusest lähtudes.
Kuldmuna grand prix võitnud Taifuun kompromissidest: kuldne kesktee on vahel helekollane
Taifuuni kontoris tervitab külastajaid laual lesiv Kuldmunade kuhi. Hiljuti toimunud konkursilt lahkuti koguni kolme kulla, kahe hõbeda ning ühe pronksi ja erimunaga. Rääkimata La Muu Säästupirniga võidetud grand prix’st!
Spotify reklaam – kas pelgalt tüütu audioklipp või võimas sõnumikandja?
Maailma üks juhtivaid voogedastusplatvorme Spotify on endiselt tugevalt kasvamas. Nii Eestis kui ka globaalselt on kuulajate, artistide ja üleslaetava sisu hulk pidevas tõusutrendis. Milline reklaamipotentsiaal peitub kasvunumbrite taga ning kes ja millist reklaami peaks üldse Spotifys tegema? Sellest rääkis Httpool Eesti Spotify, Twitteri ja Digital Turbine kliendipartner Gregor Kreitsberg.
Ümarlaud agentuuride tunnihindadest: ei tea, mis enese alahindamise taak see selline on, millest on paljudel raske üle saada
Inflatsioon kõlab viimasel ajal väga paljudes vestlustes. Kuidas saavad keerulises olukorras hakkama reklaamiagentuurid? Võtsime luubi alla, millest sõltub tunnihind ning kas see on ikka piisavalt kõrge, et keerulises olukorras toime tulla? Sõna saavad neli juhti: Igor Baturin Creatumist, Marge Kari Tankist, Helen Roonet Imagine\TBWAst ja Nele Laev Havas Creative’ist.