Uudised

European Creatives Scheduled April Meeting in Minsk
Recently British “The Independent” has named Minsk #1 in the TOP10 European cities to visit in 2019. The main reason for this is that European Games 2019 are heading to the capital of Belarus from June 21-30. It’s followed by the new 30-day visa-free regime, restored Old Town lined with hipster coffee shops and cocktail bars, clean, wide and safe streets and friendly people.

Loovusfestival Kuldmuna premeerib turundusmaailma säravamaid tegijaid
Jaanuari lõpus saab taaskord alguse loovusfestivali Kuldmuna konkurss, mis on juba 21 aastat olnud turundusvaldkonna agentuuride ja klientide meistrivõistlus ning uute säravate staaride kasvulava. Turundusmaailma parimad saavad auhinnaga pärjatud 15. märtsil Kultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal.

Turundusmaailma raputav KNM Eesti ühines meie liiduga!
Vaid mõned kuud Eesti turul tegutsenud KNM Eesti esindab eksklusiivselt ülemaailmset revolutsiooni, milleks on Hypervsn™ hologrammseadmed. Ettevõtte meeskonna alustaladeks on noored ja tegusad härrad, kes tegutsevad jõuliselt ühiste eesmärkide nimel.

TÜHISTATUD! Turundajate Liidu reklaamiseaduse teemahommik 22.01.19
Tähelepanu! Turundajate Liidu korraldatud reklaamiseaduse teemahommik on tühistatud seoses Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti osalemisest ja ettekandest keeldumisega. Liit vabandab 58 registreerunu ja Tallinna Ülikooli ees ning avaldab peatselt juhtunu osas oma seisukoha.

Turundajate Liiduga ühinesid Eesti tuntud kaubamärgid
Hiljuti uue lähenemisega välja tulnud Turundajate Liit (TULI) kutsus sellest sügisest esmakordselt liiduga ühinema turundajaid väljaspool agentuure. Tänaseks on võimalusest kinni haaranud Orkla Eesti, Saku Õlletehas, Coop Pank, Baltika, Omniva ja Credit24.

Joel Volkov: Eesti turundusmaastik vajab ühtset hingamist
Turundajate Liidu juhatuse liikme Joel Volkovi sõnul on turundusmaastiku tegijad oma huvide eest seismisel seni sõdinud kahel rindel: üheskoos agentuuridena ja väljaspool agentuure, kus igaüks võitleb enda eest. Uuenenud liidu eesmärgiks on aga jõud omavahel ühendada.

Jolos ja 27Names käivitasid rahvusvahelise kampaania, millega toetatakse avatumat suhtlust kogu Euroopas
JOLOS ja 27Names käivitasid 21. novembril 2018 rahvusvahelise kampaania „Rules of Play“, et toetada kogu Euroopas paremat suhtlust ja koostööd. Kampaania keskmes on lühifilm 27-st delegaadist, kes kohtuvad Euroopa ristumiskohas Shengenis. Kuid mis muudab asja eriliseks? Kõik delegaadid on lapsed.