Uudised

TULIMUST | Palju vastukaja saanud Kalevi uuendus oli igati edukas
On aeg tutvustada TULImusta tulemuskonkursi viimase kategooria võitjat! Brändikontakti kategoorias noppis esikoha Initiative ja Orkla Kalevi brändiuuendusega. Mis tegevusi üks brändimuutus päriselt nõuab? Loe edasi ja saad teada!

Jätkusuutlikud pühad: aina enam soovitakse kingiks hoolimist
55% eestimaalaste arvates on jõulukingist tähtsam tähelepanu ja hoolimine ning 41% eelistab kingikotist leida hoopis elamusi, selgus SEB jõuluteemalisest tarbijauuringust. Elamuste kinkimise ja saamise soov on võrreldes eelmiste jõuludega kasvanud lausa 11%.

Põhjakäinud põhjapõder, Taika Waititi ja müsteerium ehk valik jõuluklippe
Nii nagu igal aastal, ponnistasid agentuurid ja kliendid kõvasti, et serveerida jõululauale (südamlikke) jõulureklaame. Toome teieni väikese ülevaate tänavustest välismaistest teostest. Tegemist ei ole parimate edetabeliga, vaid pakume lihtsalt assortiid erinevatest lähenemistest.

VÕTAME AASTA KOKKU! Eesti turunduse peamised väljakutsed: jätkusuutlikkus, hinnatundlikkus ja digitaalne võimekus
Millised turundustrendid olid sel aastal kõige populaarsemad? Aga millised peamised väljakutsed? Mismoodi on brände mõjutanud inflatsioon? Vastuseid jagavad Annika Parm (Smartpost Itella), Kristi Männik (Tallink) ja Theresa Juhansoo (SYNLAB).

Kantar Emor: Eesti elanikud peavad mainekaimaks ettevõtteks Swedbanki, esikolmikusse tõusid esmakordselt Eesti Pagar ja Valio Eesti
Kantar Emori läbi viidud suurettevõtete maineuuringu kohaselt on Eesti elanike silmis tänavu mainekaimad ettevõtted Swedbank, Eesti Pagar ja Valio Eesti. Esikümnesse jõudsid veel (tähestikulises järjekorras) A.Le Coq, Circle K Eesti, Coop, Farmi, Orkla Eesti, Tallink ja Tartu Mill.

Aastaga on hingusele läinud kolm disainiagentuuri. “Ausalt öeldes on hinges suur kurbus.”
Nädalapäevad tagasi selgus, et aasta disainiagentuur Neway paneb detsembris pillid kotti. Kõik. Üle 17 aasta kestnud teekond lõpeb.

Kolm nõuannet rahvusvaheliseks meediasuhtluseks
Oma esimesed kogemused rahvusvahelises meediasuhtluses sain aastate eest Prantsuse saatkonnas pressiatašeena töötades. Prantsuse ajakirjanikud, kes olid Eestisse tulemas lugu tegema, palusid tihtipeale abi heade kõneisikute leidmiseks. Uuriti ka täiendavat konteksti huvipakkuva teema osas. Nägin lähedalt, kui palju eeltööd välisajakirjanikud teevad enne, kui asuvad lugu tegema.

Kuidas olla sama loovad kui rootslased? “Kui lill ei kasva, siis sa ei süüdista lille, vaid mulda.”
Rootsi loovtööstus on ikka eestlastele eeskujuks olnud. Nad on meile kultuuriliselt ja geograafiliselt lähedal ning neil läheb kenasti – suurepärased põhjused, et naabritele alt üles vaadata ning midagi õppida. Toome teieni põgusa osa Making Sense’il toimunud vestlusest Optimisti juhi Magnus Lužkovi ning SEB loovjuhi Mathias Appelbladi vahel. Fookuses see, kuidas meiegi rootslaste tasemele jõuaks.

Kaitseministeerium tunnustas mitmeid turundajaid
Kaitseminister Hanno Pevkur tänas ja tunnustas kaitseministeeriumi teenetemärgiga pea 200 inimest ja organisatsiooni nende silmapaistva panuse eest Eesti riigikaitse arengusse.

Norstati raport: ligi kolmandik eestlastest plaanib tänavu jõulukinkidele vähem kulutada kui mullu
Norstati rahvusvahelisest aastalõpu uuringust selgub, et eestlaste jaoks on jõulude tähistamisel kõige olulisemad pühadega seotud traditsioonid, hubane atmosfäär ja jõuluõhtusöök. Kinkidele kulutavad paljud tänavu vähem kui varasemalt.