Uudised
Cannes Lions 2019 disainikategooria võitis projekt, mis lahendab loovinimeste piiratud füüsilise võimekusega seotud probleeme
Eile õhtul jagati loovusfestivalil Cannes Lions lõvisid
disainikategooria võitjatele. Peaauhinna ehk Grand prix võitis Google’i projekt
“Creatability”, mis võimaldab näiteks kurdil heliloojal muusikat
näha.
Orkla Eesti turundusdirektoriks saab Annika Oja
Augusti alguses alustab Orkla Eesti turundusdirektori ja juhtkonna liikmena tööd Annika Oja. Seni ettevõttes eraldi tegutsenud maiustuste ja snäkkide ning toidu ja jookide valdkondade turundusosakonnad ühendatakse. Siiani maiustuste ja snäkkide valdkonna turundust juhtinud Anne Tääkre ning toidu ja jookide valdkonna turundust vedanud Marek Viilol lahkuvad ettevõttest.
Lõhnaturundus – iga hingetõmme kui turunduskanal
Lõhnaturundus on suuteline mõjutama tarbija ostuotsuseid sarnaselt nagu
seda teevad sisuturundusartiklid või visuaalne reklaam. Tegemist on täna Eestis kiiresti kasvava, kuid reguleerimata turundusharuga, millele ei ole ette nähtud piiranguid ega regulatsioone, selgub Tallinna Ülikooli tudengi Melissa Mühlbergi
bakalaureusetööst.
Baltikumi elanike lemmikbrändid 2019
Kantar Emori küsitlus kõigis kolmes Balti riigis näitab, et lätlaste ja leedulaste lemmikkaubamärgid on kohati üsna erinevad Eesti elanike eelistustest – kui lõunanaabrid hindavad rohkem tehnikabrände, siis eestimaalased pigem meediakaubamärke ning kodumaiseid tegijaid.
Paul Aguraiuja: Kõigile meeldida püüdes lähed kindlasti aia taha
„Nii teater kui
agentuur on väga sarnased ses mõttes, et kogu väärtus, mis luuakse, tuleb
inimeste seest. Sellised asutused töötavad hästi, kui inimesed ennast hästi
tunnevad,“ räägib teatri- ja filmimaailmast agentuurimaailma sukeldunud Paul
Aguraiuja.