Virtuaalkonverentsil Full Digital valmistutakse järgmise aasta turundusväljakutseteks
11. novembril toimub Eestis esimest korda virtuaalkonverents Full Digital, kus jagatakse turundusvaldkonna tipptegijate kogemusi ning valmistutakse järgmise aasta väljakutseteks.
Full Digital on turundus- ja kommunikatsioonivaldkonna juhtidele ning spetsialistidele suunatud konverents, mis on toimunud Leedus aastast 2017. Konverentsi korraldab üheksa aastat tegutsenud digiturundusagentuur SOMA, mis kuulub rahvusvahelisse Havas Gruppi ning mille kontorid asuvad Vilniuses, Riias ja Tallinnas. Eelmisel aastal võttis Leedus konverentsist osa 1100 osalejat, mis tegi Full Digitalist suurima digiturunduse konverentsi Baltikumis. Rohke publikuhuvi tõttu otsustati sel aastalvirtuaalkonverentsiga laieneda ka teistesse Balti riikidesse.
“Praegune globaalne olukord ja teadmatus tuleviku suhtes esitab turundajatele suure väljakutse. On eriti oluline olla kursis värskeimate arengutega turundusmaailmas ning valmistuda targalt ette järgmiseks aastaks. Jagame konverentsil nii kohalike kui rahvusvaheliste ekspertide kogemusi ning arutame, kuidas teha digiturundust veel paremini ja mõjusamalt. Konverentsilt saab nõuandeid ja ideid, et oma organisatsiooni turundusplaane aastaks 2021 veelgi efektiivsemalt teha,” räägib konverentsi üks korraldajatest, SOMA agentuuri juht Arijus Žakas. “Kuna oleme osa ülemaailmsest Havas Grupist ja meie kontorid asuvad kõigis kolmes Balti riigis, siis toome konverentsile nii rahvusvahelist kui ka kohalikku kogemust,” lisab Žakas.
Konverentsil saab rahvusvahelistelt tipptegijatelt kuulata 15 ettekannet. Ettekanded on inglise keeles ja kestavad igaüks alla 12 minuti. “Väga selgelt piiratud aeg esitab kõnelejatele väljakutse rääkida vaid kõige olulisematest turundusvaldkonna võtmeküsimustest. Soovime, et konverentsi kuulajad saaksid kasutada aega võimalikult efektiivselt ning leida igast ettekandest kõige päevakohasemat ja kasulikumat infot,“ räägib korraldaja.
Konverentsil Full Digital käsitletakse erinevaid turundus- ja kommunikatsioonivaldkonna teemasid, muuhulgas räägitakse kuumimatest trendidest sotsiaalmeedias, sisuloomest ja mõjuisikute kasutamisest ning digiturundusest ja reklaamivõimalustest. Jagatakse edulugusid ja praktilisi näiteid, kuidas oma turundustegevusi kõige mõjusamalt planeerida.
Konverentsil saavad sõna Google rakenduste kasvujuht Leo Gujis, BBDO New Yorgi asepresident Pebble Goh, Modash.io asutaja Avery Schrader, Wolt Baltikumi turundusjuht Doris Rozdestvenski, Havas Digital Eesti juht Toomas Tepomes ja teised digiturunduse eksperdid. Lisaks jagavad kogemusi Havas Grupi uuringujuht Maria Garrido Prantsusmaalt, Havas Grupi globaalse strateegia juht Greg James USAst ning SOMA agentuuri kasvujuht Aidis Dalikas Leedust.
TULI liikmetele on konverentsil osalemine 25% soodsam (täispilet 40€).
Sooduskoodi saamiseks logi TULI lehel sisse “Liikmele” sektsiooni.
Rohkem infot konverentsi kohta ja registreerimine: www.fulldigital.ee