Uudised
Selge sõnumi konkursile saab töid esitada kuni reedeni
Kuni 18. oktoobrini saab aadressil selgesonum.ee
esitada kandidaate selge sõnumi auhinna võistlusele. Juba kuuendat aastat
tunnustatakse Eestis selge sõnumi auhinnaga neid ettevõtteid ja
organisatsioone, kelle avalik info on selge ja arusaadav ning lähtub eelkõige
kasutaja vajadustest.
Lauri Pedaja vahetas elukutset ja hakkas digiagentuuris loovjuhiks
Lauri Pedaja on ennast proovile pannud erinevates ametites: osalenud erinevates telesarjades ja -saadetes, kätt proovinud juuksurina ning viimased kolm aastat panustanud enda videoproduktsiooni ettevõttesse. Nüüd on Pedaja asunud digiagentuuri Vurr meeskonda.
Valminud on Eesti disainivaldkonna arengukava 2023. aastani
Septembri lõpus sai Eesti Disainikeskuse
eestvedamisel valmis Eesti
disainivaldkonna kauaoodatud arengukava aastani 2023. Tegemist on
valdkonnasisese kokkuleppega selles, kuhu Eesti disainivaldkond peaks arenema
ja mida tuleks selleks teha.
Omniva: Kokkuhoid tööandja brändingu arvelt on hoopis kulu
2. oktoobril korraldas Omniva TULI liikmetele seminari
“Tööandja bränding”, kus oma teadmisi ja kogemusi jagasid Omniva turunduse-
ja e-kanalite juht Katre Uibomäe, värbamisjuht Hillar
Matto ja brändi ning ürituste
koordinaator Berit Grossberg. Siinkohal kokkuvõte räägitust.
Hästi planeeritud müksud suunavad inimesi tervislike valikuteni
Vaadake neid kooke sellel fotol. Kas sooviksite ampsu? Ma ei tea, millal te viimati sõite ja kui suured magusasõbrad te olete, kuid julgen oletada, et paljudel käis peast läbi kiire „JAH! Andke aga taldrik!”, seejärel aga aeglasem järelkaja: „Võib-olla siiski mitte?“.
Esimest korda jagati auhindu Baltikumi võimsaimatele kaubamärkidele ja mõjuisikutele
3. oktoobril Riias kultuuri- ja meelelahutuskeskuses Hanzas Perons toimunud Baltic Brands
Chart Awards tseremoonial autasustati Baltikumi juhtivaid ja populaarseimaid
kaubamärke. Baltimaade elanike südames on endale kindla koha kindlustanud Swedbank,
kes tunnustati Baltikumi parimaks kaubamärgiks, aga ka igas riigis individuaalselt.
Eestis olid Kalev ja SEB enim armastatud kaubamärkidena vastavalt
teisel ja kolmandal kohal.