Uudised
TULI juht Maarit Mäeveer: Eesti agentuuride suurim probleem on müük
Alates maikuust Turundajate Liitu vedav startupper Maarit
Mäeveer väidab, et igaühest meist võib saada hea esineja ja oma ideede müüja.
Mõnikord kulub selleks aga pisut pisaraid laval. TULI juhina on Maariti ambitsiooniks
viia turundusvaldkond Eestis uuele tasemele ja tuua sektorisse rohkem raha.
TLÜ tudengitel avanes võimalus kuulata Villmanni õpetussõnu
Eile õhtul kogunesid Tallinna Ülikooli kolmanda kursuse
tudengid reklaamiagentuuris Kontuur Leo Burnett, et osaleda Sven Luka ja Alvar
Jaaksoni projektis „Loovreklaam“. Kontuuri esindas loovjuht Urmas
Villmann, kes andis tudengitele soovitusi, kuidas reklaamimaailmas läbi lüüa.
TULI esimese välisreisi “Making Sense of Copenhagen” programmi lisandus Carlsberg
Turundajate Liit (TULI) läheb 25. septembril Kopenhaagenisse. Tule ka! Broneeritud on mugavad otselennud ja neljatärnihotell. Oleme pannud kokku põneva programmi, mis sisaldab kohalike ettevõtete külastusi, vastuvõttu saatkonnas, networkingut ja bar hoppingut.
Tallinn keelas Alison Jacksoni fotonäituse välireklaamid
Tallinna ettevõtlusamet käskis kõrvaldada linnapildist Briti kunstniku, fotograafi ja filmitegija Alison Jacksoni kunstinäituse “Tõde on surnud” välireklaamid, sest need on ameti hinnangul vastuolus reklaamiseaduses sätestatud nõuetele, mille kohaselt ei tohi reklaam olla vastuolus heade kommete ja tavadega.
Volkswagen astub elektriautode areenile Eestis filmitud reklaamiga
Suvel, samal ajal kui Tallinnas toimusid Nolani filmi “Tenet” võtted, filmis produktsioonifirma Nafta Eesti kaunimates paikades Volkswagen ID.3 reklaamvideot. Lähiajal on tulemas välja ka Cuba Filmsi poolt 2022. aastaks tootmisküpseks saavale Volkswageni hipibussile ID Buzz tehtud reklaam, mis filmitud Noblessneris ja Rotermannis.
Omniva tuli välja turundajatele suunatud turunduskampaaniaga
Omniva alustas septembris kampaaniaga „Juhata turundussõnum võsast välja“, mille eesmärgiks on juhtida turundajate tähelepanu otsepostile kui endiselt toimivale ja efektiivsele turunduskanalile. Selleks loodi humoorikas videoklipp, kus Tõnu Turundussõnum otsib ekseldes oma sihtgruppi. Kampaania töötati välja koostöös loovagentuuriga Division ja meediaagentuuriga Vizeum.