Uudised
Blogi: Kuidas Maria ja Daniil Cannes Lionsi noortevõistlusel Eestit esindamas käisid
Eestit
esindasid Young Lions Design võistlusel sel aastal Taeva Pesamuna konkursi
võitjad Daniil Golubev ja Maria Rahamägi. Maria ja Daniili seiklustest
Cannes’is ja võistlusest endast saab lähemalt lugeda nende blogist.
Selgusid Balticbest 2019 võitjad: välja anti 14 kulda, millest 4 võitis Eesti agentuur Optimist
Täna õhtul jagati Tallinnas auhindu loovusfestivali Balticbest 2019 võitjatele. Kokku andis rahvusvaheline žürii tänavu
välja 73 auhinda, neist 14 kulda, 17 hõbedat ja 42 pronksi. Grand prix
otsustati seekord välja andmata jätta. Kõik kullad lähevad edasi võistlema
EPICA-le ja Eurobestile.
Viru Keskus äratab Ants Laikmaa loomingu ellu
Muusikud Elina Born ja
Stefan Airapetjan, näitlejad Mari-Liis Lill ja Kristel Aaslaid ning koomik
Mattias Naan andnud oma panuse Eesti Kunstimuuseumi 100. juubeli tähistamiseks
ja koos nendega ärkavad Viru Keskuse galeriis ellu Ants Laikmaa portreemaalid.
Creative Union tutvustas legendaarsel „Loovreedel“ aasta parimaid reklaame
Ligi 300 turundusvaldkonna esindajat kogunes eile õhtul Vaba Lavale, et kuulata muljeid rahvusvaheliselt loovusfestivalilt Cannes Lions, saada inspiratsiooni ja tutvuda aasta parimate turundustöödega. Õhtut juhtisid festivali külastanud Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann ja Creative Unioni tegevjuht Rauno Kutti.
Volvo: autoõnnetuse tagajärg ei tohi valida sugu
Naistel on suurem oht liikluses viga saada kui meestel, sest mannekeenid, mida turvavarustuse testimiseks kasutatakse, on tavaliselt “meessoost” ehk keskmise mehe suurused. Seetõttu otsustas Volvo tasuta jagada kõikide autotootjatega oma üle 40 aasta pikkuse uurimistöö tulemusi – et autod oleksid ohutumad kõikide jaoks, mitte ainult keskmise mehe jaoks.
McDonald’si Egg McMuffini videod pakuvad vaataja ajule erilist rahuldust
Brändid on pikka aega mänginud sensoorse turunduse ideega. Viimastel aastatel on nii mõnedki hakanud kasutama ASMR-i (Autonomous Sensory Meridian Response) mõjujõudu turunduses. Ilmselt mäletad ju Rootsi õllebrändi Norrlands Guld ASMR helitehnoloogial põhinevat reklaami, mis pakkus hämmastavat audioelamust? Või Coca-Cola trükireklaami “Try not to hear this”? Nüüd on McDonald’s tulnud välja reklaamidega, mis pakuvad ajule visuaalset kaifi.