Uudised
Optimist meelitab välisriikide ettevõtteid Eestis oma digiteenust testima
“Maailma mõistes on Eesti mõnusalt miniatuurne riik. Enne suurte globaalsete investeeringute tegemist on see unikaalne võimalus testida oma teenust ja saada tagasisidet kogu populatsiooni lõikes,” ütleb Optimist Digitali juht Olari Tõnison.
Coca-Cola näitas Ungaris suudlevaid geipaare ja ajas sellega kohalikud konservatiivid närvi
Coca-Cola tuli Ungaris välja kampaaniaga “Love is Love”
(tõlk. armastus on armastus), mis kujutab samast soost inimesi suudlemas. Kuigi
kampaania sai kohalike konservatiivsete poliitikute ja poliitaktivistide
pahameele osaliseks, ei kavatse Coca-Cola taanduda.
IPA: Loovus ei anna enam endist tulemust, põhjuseks lühiajaline lähenemine turundusele
Briti reklaamiliidu
IPA värskest aruandest selgub, et loomeauhinnad on mõttetuks muutnud, sest konkurssidel
tõstetakse pjedestaalile lühiajalisi kampaaniaid, mis ei too pikas perspektiivis ärilist kasu. Loovus on kriisis, sest turundajad kasutavad seda
aina enam lühiajaliste eesmärkide saavutamiseks.
Epica Awards lõi soolise võrdsuse kategooria
Tänavu on Epical võimalik esitada eraldi kategooriasse kampaaniaid, mis võimestavad naisi ja võitlevad LGBTQ+ kogukonna diskrimineerimise vastu ehk tegelevad soolise võrdõiguslikkuse edendamisega ning erinevate soo- ja seksuaalsete identiteetide normaliseerimisega.
Uus inspiratsiooniallikas turundajatele ja reklaamiinimestele: Ad-I-Like.com
Ad I Like on sait, mis hoiab reklaamimaailmas toimuval kätt
pulsil ja jagab oma lugejatega parimaid pärleid. Veebilehe idee ei ole
iseenesest uudne, maailm on taolisi reklaamiarhiive täis, aga kui teised on
üldiselt kas a) tasulised või b) riputavad üles kõike, nii head kui halba, siis
Ad I Like’ist leiad loovjuhtide ja turundusajakirjanike poolt hoolikalt koostatud
ja kommenteeritud valiku maailma parimatest reklaamidest ja
turunduskampaaniatest.