31.07.2019

Uus inspiratsiooniallikas turundajatele ja reklaamiinimestele: Ad-I-Like.com

Ad I Like on sait, mis hoiab reklaamimaailmas toimuval kätt
pulsil ja jagab oma lugejatega parimaid pärleid. Veebilehe idee ei ole
iseenesest uudne, maailm on taolisi reklaamiarhiive täis, aga kui teised on
üldiselt kas a) tasulised või b) riputavad üles kõike, nii head kui halba, siis
Ad I Like’ist leiad loovjuhtide ja turundusajakirjanike poolt hoolikalt koostatud
ja kommenteeritud valiku maailma parimatest reklaamidest ja
turunduskampaaniatest.

Fotol: Tolga
Büyükdoğanay ja Nils Adriaans


cropped logoasset

Saidi loojaks on rahvusvahelise haardega loovjuht Tolga
Büyükdoğanay, kes on töötanud Türgis, Austrias, Saksamaal ja Hollandis ning
võitnud oma tööde eest rohkem kui 100 kohalikku ja rahvusvahelist auhinda. 

Ad I Like tiimi kuulub ka endine Hollandi turundusajakirja Creatie
peatoimetaja Nils Adriaans. Creatie on rahvusvahelise fookusega väljaanne, nö Adweeki
Hollandi version. Praegu on Nils sisuturundusagentuuri Morning + Glory juht ja partner.
 

Tolga ja Nils suhtlevad tunnustatud loovinimestega üle kogu
maailma ja panevad Ad I Like’i üles reklaamid, mida asjatundjad ise kõrgelt
hindavad. Nii ongi Ad I Like’ist kujunemas reklaamiekspertide jaoks inspiratsiooni
jagamise ja ammutamise keskkond, millel Turundajate Liit soovitab silm peal
hoida. 

Vaata: ad-i-like.com 

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised