Uudised
Uuring: Vähesed Eesti suurettevõtted kommunikeerivad oma ühiskondlikku mõju
Eesti suurettevõtted eesmärgistavad ja mõõdavad oma ühiskondlikku mõju ja vastutust vähe, selgub nende aastaaruannetest. Põhjamaadele, Hollandile ja
Saksamaale jääme ses osas viiekordselt alla. Kuigi uuring on hinnang aastaaruannete
kvaliteedile, mitte kommunikatsioonile, on vähe usutav, et ettevõte, kes
millelegi oma strateegias tähelepanu pöörab, seda aastaaruandes ei raporteeriks.
Case study. Kuidas Avatud Talude Päevale tuli sama palju inimesi kui laulupeole
Avatud Talude Päev on läinud iga aastaga
populaarsemaks, kasvades sel aastal kahepäevaseks ja kergitades külastuste
arvu juba müstilise 195 000ni. Kuidas käib tuntuse ja populaaruse
kasvatamine? Reklaamiagentuuri Creatum kaasasutaja, partner ja loovjuht Igor
Baturin annab aru.
31. oktoobri hommikul saab Fotografiskas kuulata Eesti armastatuimate brändide lugusid
Milline on Eesti unikaalseim bränd? Milline on kõige inimsõbralikum Eesti bränd? Mida toob brändingu tulevik? Sellest kõigest kuuled 31. oktoobril BalticBrandTalks.ee hommikuseminaril Fotografiskas ja pärast seda saad külastada näitust “Tõde on surnud”.
Helsingi lennujaam on võtnud uute koduturgudena sihikule Tallinna ja Peterburi
Soome lennujaamu haldav Finavia eelistaks näha eestlasi
Riia asemel läbi Helsingi maailma minemas. Tallinnas on käimas juba teine Helsingi
lennujaama turunduskampaania viimase aasta jooksul. Lähemalt räägib Finavia kommunikatsioonipartneri Miltton New
Nordics tegevjuht Annika Arras.