Uudised
Copywriter Tarmo Sikk: Püüan olla vaba ja empaatiline, mõista nii ekrekaid kui ka sotse
Kas sotsiaalne vastutustunne surub reklaamiinimesed raamidesse? Kas nalja tohib veel teha või on ühiskond liiga tundlikuks läinud? 20 aastat reklaamimaailmas töötanud Tarmo jagab oma mõtteid copywriteri tööst ja trendidest. Ei saanud üle ega ümber ka tema kõrvalprojektist, milleks on rändava kultuurifestivali Võnge korraldamine.
FCR Media võttis kasutusele uue kaubamärgi Nobel ja asutas loovagentuuri
Eelmisel aastal Äripäeva Turunduse TOPi võitnud Eesti üks edukaimaid digitaalsele reklaamile spetsialiseerunud agentuure FCR Media võttis kasutusele uue ärinime ja kaubamärgi Nobel Digital ning laiendas hiljuti ka oma tegevusvaldkondi, luues digireklaami teenuseid pakkuvate üksuste kõrvale tütarettevõttena loovagentuuri Nobel Creative.
Eva Maarend: Teised turud õpivad meie käest, kuidas edukalt Barley Bros jooki lansseerida
“Sakul õnnestus selle ainulaadse joogi turuletoomine üle ootuste hästi ja nüüd tegi Carlsberg meie kogemuse põhjal juhendi, mida teised turud lansseerimisel kasutama hakkavad,” ütleb Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend. Intervjuus räägime turundamise väljakutsetest, keskkonnasõbralikust tootmisest ja alkoholi tarbimise suundadest.
Kuldmuna filmi- ja raadiožürii esimees Anne Tääkre: ajal, mil reklaam levib mööda ootamatuid kanaleid, võidab idee
Sel aastal on Kuldmuna filmi ja raadio kategooria žürii esimees Leiburi müügi- ja turundusdirektor Anne Tääkre. Rääkisime Annega, millised on tema ootused konkursile ja soovitused tööde esitamiseks.
Triin Mustjõgi: möödas on ajad, mil projektijuht pidi loovtiimi paluma, et töö saaks tähtajaks tehtud
“Lasteaia ninnu-nännu mängimine on läbi. Igaüks teab, mis on tema vastutus ja miks ta selle töö on endale valinud.” Kõrvalt vaadates hoomamatu töömahuga ja ilmselt liiga vähe avalikku tähelepanu saavast ametist räägib agentuuri ImagineTBWA projektijuht Triin Mustjõgi.
Velveti kõrvale loodi uus agentuur Velvet Live
Auhinnatuim Eesti disainiagentuur Velvet on brände loonud juba 16 aastat, andes neile isikupärase kuju, näo, hääle, laused ja taustaloo. Nüüdsest lisas Velvet oma teenuste portfelli uue suunana sündmuste disainimise ja lõi selleks live experience agentuuri Velvet Live.