Uudised
Magnus Lužkov: praegu on aeg olla suuremeelne
TULI juhatuse
liige, Optimist Creative’i juht Magnus Lužkov soovitab just praegu ette
valmistada ja viia ennast tippvormi selleks hetkeks, kui elu jälle täie
raginaga pihta hakkab. Paljude jaoks on see suur võimalus. Müügikommunikatsiooni asemel kasuta praegust kriisiaega brändikontseptsiooni loomiseks. Räägi kaasa teemadel, mis inimestele korda lähevad. Ole suuremeelne.
Turundajate Liit seisab aktiivselt sektori ja ühiskonna eest
Turundajate Liidu (TULI) esindajad on viimastel nädalatel
aktiivselt suhelnud ja kohtunud riigipoolsete
otsustajatega, et aidata lahendada seoses koroonaviiruse levikuga turundussektorit tabanud kriisi
(järsud käibelangused,
tühistatud tellimused ja ärajäetud üritused) ning laiemalt kriisi kogu ühiskonnas.
Makskem tarbimise eest õiglast hinda: meediaettevõtete liit kutsub kodanikke üles ajakirjandust toetama
“Meediajuhid koostöös valitsusega annavad praegu endast kõik, et meie töötajad säilitaks töö ning lugejad, kuulajad ja vaatajad saaks olulist sisu edaspidigi,” märgiti pöördumises, ent nenditi, et sellest ei pruugi tulevikus enam piisata.
Kuldmuna gala lükkub sügisesse
Turundajate Liit (TULI) lükkab kõikide turundusvaldkonna inimeste ja nende lähedaste tervise huvides Kuldmuna gala edasi. Ürituse uus kuupäev ja toimumiskoht on kinnitamisel. Kuldmuna konkurss aga jätkub ning võitjad kuulutatakse välja üle veebi otseülekandena algselt plaanitud kuupäeval ehk 20. märtsil.
Kommunikatsioonieksperdid tõttasid ettevõtetele tasuta materjalidega appi
Kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe töötasid välja ettevõtetele suunatud tasuta kriisikommunikatsioonipaketi, mis võimaldab organisatsioonidel kriisiga paremini toime tulla ning aitab keskenduda firmade käigushoidmisele.
Case study: Rimi Eesti projekt Tarbime Targalt
Konkursil Aasta Turundustegu 2019 finaali jõudnud Tarbime Targalt ei olnud pelgalt projekt ega veel vähem kampaania. Tegemist on Rimi pikaajalise püüdlusega juurutada targalt tarbimise mõtteviisi. Projekti tulemusel langes Rimi kauplustes suurte kilekottide müük aastaga 10% ja seda kasvava kliendiarvu juures. Kuuajalisel testperioodil, mil kõigis Rimides maksis õhuke kilekott 5 senti, langes kliendi vajadus õhukese kilekoti järele poole võrra – kahelt miljonilt ühe miljonini.
Case study: naistevastase vägivalla vastane kampaania „Meie aja kangelane”
Turunduskommunikatsiooni agentuur Havas otsustas pärast mullukevadist perevägivallaskandaali pea ees süngesse teemasse sukelduda. Tulemuseks oli Eesti ajaloo suurim tasuta sotsiaalkampaania, mis võitis ka konkursil Aasta Meediategu parima sotsiaalkampaania tiitli.