Uudised
Pipedrive laieneb Läti ettevõtte ostuga e-turunduse turule
Eesti päritolu müügitarkvara ettevõte Pipedrive tegi oma esimese ostutehingu, omandades e-turundusega tegeleva Läti idufirma Mailigen. Riiast saab Pipedrive’i viies arenduskeskus, kus hakatakse arendama uut versiooni tarkvarast, mis ühendab müügi ja turunduse funktsionaalsuse.
Case study: Lastefondi püsiannetuskampaania “Jäta üks asi ostmata”
Lastefondi kampaania “Jäta üks asi ostmata” tunnistati tänavu Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori kategooria võitjaks. Tulemused: püsiannetajate arv +29%, püsiannetuste summa +44%. Loovagentuur Salama, produktsioonifirma Kuukulgur Film, helistuudio Orbital Vox Stuudiod ja meediaagentuur Vizeum töötasid kõik kampaania heaks 100% pro bono, samuti olid tasuta meediapinnad.
Sky Plus lansseeris fakiautomaadi
Igal aastal hukkuvad Eestis miljonid inimeste närvirakud. Sõimu ja vihaga puutume kokku kõikjal. Raadiojaam Sky Plus tuli täna välja lahendusega, mis selle pulbitseva negatiivsuse taaskasutuse käigus naljaks pöörab. Lähemalt räägib kampaaniast idee autor Leslie Laasner.
Olav Osolini raamat “Minu esimene elu” on ilmunud
Tänasest saab raamatupoodidest osta Olav Osolini elulooraamatut “Minu esimene elu”, mis, tundes Osolini, tõotab tulla pikk ja lõbus lugemine (440 lehekülge, 220 pilti). Ka kirjastuse Varrak peatoimetaja Krista Kaer ütles, et ta pole terve aasta jooksul nii palju naerda saanud, kui seda raamatut toimetades.