Uudised
Kommunikatsioonitegu 2019 võidutööde tutvustused
Kommunikatsioonitegu 2019 auhinnakonkursi võitis avaliku sektori kategoorias laulu- ja tantsupidu „Minu arm“ ning erasektori kategoorias Fotografiska avamine. Konkursi kodanikualgatuse auhinna pälvis meeste terviseteadlikkusele suunatud kampaania „Pikema sõpruse päev“ ja sisekommunikatsiooni auhinna Omniva töötajate tunnustusprojekt „Ühendades tähti“.
Case study: Eesti lennujuhtmiskeskuse värbamiskampaania „Taevavalvurid“
Telesaade kui värbamiskampaania: „Taevavalvurid“ pälvis konkursil Aasta Turundustegu 2019 eriauhinna silmapaistva tööandja brändingu eest. Paremat väljundit tööandja ja ameti tuntuse tõstmiseks kui enda loodud saateformaat Eesti vaadatuimas telekanalis on raske leida. Seda, et projekt õnnestus, kinnitavad väga head vaatajanumbrid, telekanali rahuolu, märgatav tuntuse kasv ning saatest leitud uued lennujuhid, kes meie õhuruumi turvama hakkavad.
Startis uus disainibüroode ekspordiprogramm
5.
märtsil startis uus disainibüroode ekspordiprogramm, kuhu valiti osalema viis Eesti
disainibürood: Neway, Mobi Lab, BYNEW,
DF ja Valge Creative. Eesti Disainikeskus korraldab
ekspordiprogrammi juba teist korda Eesti Disainibüroode võrgustikku kuuluvatele
disainibüroodele ekspordi suuna arendamiseks ja kasvatamiseks.
Stockmanni moeturunduse valdkonda asus juhtima Maria Britikovski
Veebruaris liitus Stockmanni
turundusmeeskonnaga mitmekülgse turunduskogemusega Maria Britikovski, kes
vastutab moevaldkonna turunduse eest. Tema eesmärgiks on lähtuvalt Stockmanni uuest
strateegiast toetada ettevõtte kujunemist inspiratsiooniallikaks moevaldkonnas,
pakkudes klientidele erilisi kogemusi ja ületades nende ootusi.